magnusr Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei traff en dame på lørdag. Det ble rimelig hett. På vei hjem til henne klarte jeg å knekke noen ribbein uten at jeg la merke til dette før senere (kompis løfta meg opp litt for hardt). Vi hadde god sex. Fikk henne opp i bro et par ganger med munnen. Vi sov litt. Så hadde vi sex igjen. Men så kom smertene fra ribbein brekkinga (fikk beskjed at det tar faktisk ca 4 timer før smertene kommer). Da var det bare å komme seg til sykehuset. Jeg hadde opprinnelig ikke noen andre forventninger enn en one night stand. Men hun ble helt fra seg når jeg skulle dra. Ville være med på sykehuset. Jeg sa at det kom bare til å bli kjedelig og var liten vits. Hun prøvde å overtale meg. Men tenkte det var liten vits så ga meg ikke. Så sa hun at jeg måtte ringe henne å holde henne informert, så komme rett tilbake til henne når jeg kom ut. Da jeg kom på sykehuset var det rett på morfin. Ble liggende der i litt over 1 døgn. Ringte henne en gang. Sendte henne vel 10 meldinger i morfin rusen (sjekka dem i ettertid, ikke noe gærnt i dem, mest status etc). Hun hadde også prøvd å ringe sykehuset. Da jeg skulle ut prøvde jeg å ringe henne uten å få svar. Så jeg dro hjem å tok meg en dusj. Mottok en tom melding fra henne. Ringte henne å spurte om jeg skulle ta meg en tur. Ho sa at ho skulle ringe meg igjen om et par timer. Hørte ikke noe mer den kvelden. Prøvde å ringe henne en gang senere samme kvelden uten at jeg fikk svar. Prøvde en gang dagen etter også uten svar. Nå er det vel ca 36 timer jeg har snakket med henne (da hun skulle ringe meg igjen som aldri skjedde). Lurer på om jeg skal ringe henne igjen (siden hun ikke er stor på å svare på el bruke sms)? Eller blir jeg bare seende ut som stalker typen da? Anbefalinger? Glem ho? Vente på at ho eventuelt ringer? Eller ringe igjen? Noen som har noen tanker? Siden flere av mine ribbein er knekt er det jo litt kjedelig for tiden. Ikke så mye jeg kan ta meg til de neste 6 ukene. Så hadde jo vært greit å hatt noen å tilbringe litt av tiden med... Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Du har blitt too needy, just chill. Når du har blitt needy, blir hun ikke så interessert i deg. Ikke ring, ikke send sms osv, bare vent til hun tar kontakt med deg. Og når hun har gjort det, ikke bli så glaaaaaaaaaaad. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 på meg virker det som hun hadde kontakt med deg i ettertid på grunn av omtanke for deg etter at du brakk ribbena og at hun nødvendigvis ikke la noe særlig mer i det enn det (men det kan jo selvfølgelig hende jeg tar feil). Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Ok jeg chiller og lar vær å ringe/smse noe mer. Hun får heller ta kontakt. Hadde det ikke vært for ribbeins skaden hadde jeg ikke brydd meg noe særlig, for da hadde det vært nye muligheter neste helg. Men siden jeg blir gående hjemme i 6 uker nå var det vel panikken som grep meg litt. ilpostino: Jeg mistenker at du kanskje har rett. Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Det ordna seg i dag. Hun ringte å beklaget at hun ikke hadde svart. Hun hadde vist hatt migrene. Så traff henne i dag tok en kaffe å noe mat senere. Så ville hun at jeg skulle ta meg en tur hjem til henne i morra. Case closed. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fantastisk Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå