OscarLima Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei! Jeg har aldri hatt en såkalt "htpc" men tenkte at jeg skulle kjøpe meg en sånn sak nå.. Har ikke peiling på dette men regne med at noen her på nette har mer peiling enn meg! Vel.. mine krav er : minimum 200 Gb hardisk Blu ray spiller og at den greier HD overføring av bilde.. pga jeg har en HD tv alerede.. hadde vært flott om den tok inn det trådløse nettverke også:-) Hadde ikke tenkt å legge så mye penger i dette, pga budsjette er dårlig.. har noen peiling på hvor jeg kan kjøpe en sånn htpc og hva prisen gjennomsnittlig kan bli? Mvh Ole Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Antar du vil ha den ferdig montert? Da kan du til eksempel ta en titt hos Multicom eller Komplett. Begge disse nettbutikkene lar deg til en viss grad konfig. maskinen etter eget ønske. Jeg ville tatt en titt på Komplett Media Center a10 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Du trenger også å få kjørt 1080p -filer, regner jeg med? Lenke til kommentar
OscarLima Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Antar du vil ha den ferdig montert?Da kan du til eksempel ta en titt hos Multicom eller Komplett. Begge disse nettbutikkene lar deg til en viss grad konfig. maskinen etter eget ønske. Jeg ville tatt en titt på Komplett Media Center a10 Ja var å så på den Komplett Media Center a10.. men kan den drive 1080p eller? Og finnes det noen andre leverandører som gir bedre pris eller? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvilken pris vil du legge deg på da? Noen som vet hvor langt ned man kan komme da, for å kjøre Blu-Ray -filmer og 1080p-filer? Og er egentlig hovedkort godt nok til å dra slike ting, eller trenger man ekstra skjermkort? Jeg så den a10 ikke hadde skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå