Pysj Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fulltastaturtelefon for den Facebook-avhengige ungdommen. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Å gud, denne mobilen må jeg bare Zzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skjønner ikke vitsen med en "facebook-mobil" jeg men. Hverfall ikke om det eneste spennende med den er at den er "opptimalisert" for facebook. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Facebookmobil? Ehm. Finnes vel en facebookapp til de fleste telefoner i dag uten at de kaller seg facebookmobiler av den grunn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Joda, men det er klart at det må poengteres hardt når en Facebook-applikasjon er det eneste mobilen har. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Synes ikke tastene ser så gode ut å skrive på, på grunn av at de står tett inntil hverandre. Men slik er det på denne typen telefoner. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Haha, sant, sant Mikachu ^^ Min Diamond 2 synker kontaktlista mot facebook og skaffer meg profilbilder og fødselsdager, Microsoft har sluppet et finfint fb-program som fungerer bra og i tillegg kan jeg se vanlig facebook i nettleseren. HSDPA og WiFi har jeg også... Men ingen kaller D2 for en facebookmobil =P Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 D2 er så mye mer enn en facebook-mobil! Fantastisk. Skulle bare ønske de kunne lage batterier som varte lenger enn 1 time med youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg