tigersager Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei! jeg er da som det står kattevakt denne uka og jeg kan en del om katter, men nå har jeg 3 katter jeg har ansvar for, ikke at det er problemet, men her på mitt rom så må jeg ha vinduet åpent pga det blir fort varmt her. En av kattene liker visst å hoppe opp på vinduskarmen og stikke huet ut der. Nå vet jeg at katter er rimlig smidige og bruker sine klør til å holde seg fast, men når jeg vet at det er 10 meter rett ned på andre sia av det vinduet så blir jeg nervøs, og da spørr jeg, trenger jeg å være nærvøs for at den skal dette ned og at jeg må ta den vekk derfra, eller kan jeg bare la den sitte der? detter den ned får jeg ikke tak i den katta igjen for da stikker den av, pluss at jeg er redd for at den skal skade seg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Den burde nok klare å holde balansen, vil den rømme rømmer den. og er det høyere enn 3 etasjer og mindre enn 10 er sjansene større enn middels for at den dør, men høyere enn 10 og lavere enn X overlever den mest sansynelig tallene er circa det jeg sier der, men ikke stol så mye på det. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vanligvis har de god balanse. Katta vår pleier å sette seg på rekkeverket på verandaen vår, så fallhøyden vil være rundt 3 meter. Hittil har den ikke falt ned, og jeg stoler ærlig talt på at den passer på seg selv - selv om jeg har hatt det i tankene at en ørliten feilberegning på hoppet opp kan gå veldig galt. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Den burde nok klare å holde balansen, vil den rømme rømmer den. og er det høyere enn 3 etasjer og mindre enn 10 er sjansene større enn middels for at den dør, men høyere enn 10 og lavere enn X overlever den mest sansynelig tallene er circa det jeg sier der, men ikke stol så mye på det. ja, rømmer den så rømmer den, men siden det ikek jeg jeg som har ansvaret for de og at det er noen bekjente som eier den så er ikke det like kult at skjer hvis du skjønner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå