theDurkan Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 La oss si at jeg har en side, med ett interesant innhold som gjør at jeg både har ett stort antall unike besøkende, og mange klikk rundt på siden. Ettersom jeg har store utgifter på siden ønsker jeg å sette opp flere annonseplasser for å genere en inntekt som skal dekke utgiftene. Først og fremst, hvor kommer man lettest i kontakt med aktører som selger annonseplassene mine videre til andre bedrifter slik at det kontinuerlig er annonser på siden min som gir meg inntekter? Og, hvordan foregår dette vanvligvis? Har sett på sider som selger annonseplass per tusende klikk osv..., men hvordan regnes dette? Unike besøkende, eller per sidevisning? Finnes det noen enkle systemer som gjør at jeg slipper å aktivt selge annonseplasser og lete etter annonsører og unngår å gå tom for annonsører for en periode. At annonsene har relevans til innholdet spiller ingen rolle. Og, det kan ikke være tjenester ala Adsense hvor man må fysisk klikke på annonsen for at det generes inntjening. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå