Zepticon Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg som tenkte og gjøre dette, hvor kjøpte du kabinettet? på bruktmarkeder som finn.no eller brukt1.no http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=454&t=247399 Denne for eksempel, er solg nå da men er bare å lete på Mac-forum og lignende. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er du kommet noe lengere siden sist ? Synes du burde ta deg tid til å perfeksjonere dette så mye som mulig. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Er du kommet noe lengere siden sist ? Synes du burde ta deg tid til å perfeksjonere dette så mye som mulig. Ja jeg burde egentlig det, men, det betyr at jeg må koble den fra og være uten PC i dagevis og det er en liten terskel å krysse for meg Så det står på stedet hvil. Kommer nokk til å ta finpussen på den når jeg kjøper nytt system, og denne blir degradert til StuePC, i steden for game-rigg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja jeg burde egentlig det, men, det betyr at jeg må koble den fra og være uten PC i dagevis og det er en liten terskel å krysse for meg Så det står på stedet hvil. Kommer nokk til å ta finpussen på den når jeg kjøper nytt system, og denne blir degradert til StuePC, i steden for game-rigg. Jeg har samme problemet når jeg skal demontere og rengjøre min. Liker å ta en 2 min pause for å surfe litt innimellom. Heldighvis har jeg en laptop i nøden. Håper du fortsetter med arbeidsloggen om du gjør noe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Haha, kjenner til den! Hater å demontere PC-en, for det betyr at jeg ikke får brukt den på 20 minutter - et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå