Zepticon Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Jepp:) men litt stress å drive å poste dem fra telefona siden maskinen ligger i deler og hallveis montert i det nye kabinettet... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Update!!!! Poster dette fra maskina nå... Fungerer fint skjermkortet lever, ingen lekasjer enda. og jeg legger merke til at HDDene mine bråker! Det som gjenstår er finpussen, ryddingen og få på plass ting som strømkontakt, av/påknapp CDrom osv,.,, Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 OKay nå sitter jeg her med vannblemmer på begge fingra. Det viste seg at kjøleribbene til heatpipes'ene fra chipset på hovedkortet var _varmt!_ er dette normal? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ble ikke så verst det der da. Likte det du hadde freset ut til kondensatorene. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Temperaturene slik de er nå, dog med ene kabinettsiden av. Har ikke ordnet strømkontakten enda så må ta ledninga ut siden. de to radiatorviftene er de på 767rpm, Så er det en som blåser rett på Ram og heatsinkene til southbridge(?) og northbridge(?) Temp på SSP lå rundt 86 før jeg satte inn den vifta. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nice job, fant akkurat moden på ITavisen sin pimp my pc, og da måtte jeg jo bare google navnet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Bildene er borte Pakka dem inn i spoilertags... Eneste grunnen jeg kan se til at de skal være "borte". Funker fint her:) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kommer det flere updates eller ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Nja... Når jeg får arbeidslyst igjen:D til høsten kansje Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 He he, såpass. Ja du får ha lykke til med å bli helt ferdig da Btw hvor fikk du tak i kabinettene ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 He he, såpass. Ja du får ha lykke til med å bli helt ferdig da Btw hvor fikk du tak i kabinettene ? Lette rundt på nettet, på brukthandel sider osv, og la ut annonse på en av dem om "ønskes kjøpt" Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Tild ere som lurer på hvor jeg fikk kabinettene fra, her er et eksempel: http://brukt1.no/1/posts/1_Mac/1_Stasjon_re/14244_Powermac_Dual_1_8_GHz_2_5_GB_RAM_500_GB_harddisk_Leopard_.html Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Frister å kjøpe. Men i og med at jeg skal være i navyen de to neste årene blir det dårlig med tid til slikt. Men kanskje et nytt prosjekt når dimeteringsgodtgjøringen ligger og venter? Lenke til kommentar
jaco Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Må jo også kjøre OSX på maskinen da Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Mini update: Anti knekk er montert på slangene. Funket bra imo. Anbefales. Kjøpte dem fra sidewinder computers. Nytt hovedkort også da mitt gamle takket for seg. X35 chipset eller noe slikt. Ga hvertfall merkbar boost til ssd ytelsen når jeg fikk achi. Bør funke bedre med OSX på dette kortet en nVidia sitt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg som tenkte og gjøre dette, hvor kjøpte du kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå