Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

avstemning om bdsm


bdsm  

110 stemmer

  1. 1. interrisert i bdsm?

    • Ja! Alt fra pisk til lærmasker!
      4
    • håndhjern og pisk kan være deilig!
      15
    • håndhjern for holde
      42
    • aldeles ikke!
      33
    • bdsm? hva er det?
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pollen syns jeg er alt for snever. BDSM handler ikke utelukkende om hvorvidt man bruker pisk og håndjern eller ikke. Det kan godt regnes som BDSM uten at man har tatt i bruk et eneste leketøy eller hjelpemiddel. Syns ikke dette kan kalles en BDSM-poll. Den burde heller hett "liker du å bruke pisk og håndjern under sex?"

 

Selv har jeg holdt masse på med BDSM, men kan ikke finne et eneste svaralternativ som er så mye som i nærheten av riktig for meg.

 

Pollen vitner vel egentlig mest om dårlig kunnskap på området...beklager.

Lenke til kommentar
Gjest Hokus pokus

BDSM der dama er frekk og dominerande er det som gjeld. Pga dette synspunktet så gjesteposter eg.

 

BDSM er etter kva eg veit ulovleg her i Noreg.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var ikke bdsm ulovlig nei. Det har derimot blitt sett på som en sinnslidelse, på samme måte som homofili ble tidligere. Bdsm går/gikk under F65 (link), sammen med fetisjisme og transvetisme.

 

Bdsm er også mye mer enn bare lærpisk og håndjern. Intressant lesing på wikipedia. Her finner vi også definisjonen på bdsm.

 

BDSM is a compound acronym derived from the terms bondage and discipline (B&D, B/D, or BD), dominance and submission (D&S, D/S, or DS), sadism and masochism (S&M, S/M, or SM).

 

Det er som nevnt over, flere som driver aktivt med/har drevet med mange ulike typer bdsm, og som absolutt ikke kjenner seg igjen i pollen.

Lenke til kommentar

Støtter Sessan her. Pollen blir for snever siden dominans kan være på mange måter. En måte å dominere på er vel det å ha forhold "24/7" slik at den som er Herre/Mester bestemmer over den underdanige på flere måter enn kun det seksuelle.

Endret av hawaii2k
Lenke til kommentar
Gjest Hokus pokus

Trådstartar, du skulle ha teke med fleire alternativ i avstemninga di, slik som til dømes:

 

*Askebeger (å verte blesen røyk i trynet på og måtte svelgje aske)

*Øyrefikar ("face-slapping")

*Audmjuking ("humiliation")

*Dørmatte/teppe ("trampling")

 

Sjølvsagt må herskerinna ikkje gå for longt. Då kan det gå gale. Her må ein avtale på førehand når grensa er nådd. Kor bra det kan verte, går svært mykje på herskerinnas personlegdom. At ho ikkje er for sukkersøt. Dei beste herskerinnane er naturleg "bitchy". Men ikkje for mykje.

 

Nokre av desse er ganske drøye. Difor gjesteposter eg. Slik at dei som meinar eg er "sinnslidande" må gjerne berre det, utan at eg vert avslørt.

Lenke til kommentar
Denne pollen syns jeg er alt for snever. BDSM handler ikke utelukkende om hvorvidt man bruker pisk og håndjern eller ikke. Det kan godt regnes som BDSM uten at man har tatt i bruk et eneste leketøy eller hjelpemiddel. Syns ikke dette kan kalles en BDSM-poll. Den burde heller hett "liker du å bruke pisk og håndjern under sex?"

 

Selv har jeg holdt masse på med BDSM, men kan ikke finne et eneste svaralternativ som er så mye som i nærheten av riktig for meg.

 

Pollen vitner vel egentlig mest om dårlig kunnskap på området...beklager.

Må si meg enig her. Vi trenger en til å oppdatere førstepost en smule.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...