Gå til innhold

De beste treningsstudioene i Tromsø er?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å begynne å trene til høsten når jeg har blitt student, vil ha studentrabatt før jeg kjøper årskort, men er veldig usikker på hvor jeg eventuelt skal trene. Vet bare om Sats på Langnes, der ser det bestandig stappet ut, og Pro Gym som jeg kun har sett skiltet til. Er det noen her som har trålet noen studioer i byen og har klart å peke ut en klar favoritt eller bare har gode ord å si om studioet de bruker?

Største utfordringen nå er å finne noen å trene sammen med, frister lite å dukke opp alene som nybegynner :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å begynne å trene til høsten når jeg har blitt student, vil ha studentrabatt før jeg kjøper årskort, men er veldig usikker på hvor jeg eventuelt skal trene. Vet bare om Sats på Langnes, der ser det bestandig stappet ut, og Pro Gym som jeg kun har sett skiltet til. Er det noen her som har trålet noen studioer i byen og har klart å peke ut en klar favoritt eller bare har gode ord å si om studioet de bruker?

Største utfordringen nå er å finne noen å trene sammen med, frister lite å dukke opp alene som nybegynner :wee:

Du kan jo bestandig prøve Kraft, rett ovenfor UiT.

http://www.sito.uit.no/Startsiden/Studenti...57/Default.aspx

Har trent der i ett år og synes det er bra der. Stedet har gode høytalere, spiller musikk (som ikke er så verst), godt utstyr, plassen er ren, belysningen er god og trenerne "ække såværst".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...