larsan2 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei alle sammen ! Har ett "lite" spørsmål til mine med audifile. Har to Cerwin Vega ve-15 høytalere, som jeg får etter det jeg forventet til slike større høytalere! Eller mer presist, jeg klarer å tvinge frem mer basstrykk med en digital tonegenerator, Forsterker er en denon AVR-1707. Og legger til at på ett enkelt sted i rommet (Litt forran, mellom høytalerene) er det ett sted med glimrende bass. Så jeg spør, er det på tide med ett CV slutt-trinn, eller en egen bass ? Eller kansje noen innstillinger på forsterkeren ? Mvh. Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Receiveren din greier ikke drive høyttalerne forsvarlig alene, så her vil det lønne seg med et eget effekttrinn. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...terker_sort.htm God kandidat ? mulig å sette denne på pre-out å bare bruke den til de lave frekvensene ? Btw takker for svar ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 En slik forsterker kobler du fra pre-out (front-left og front-right) på receiveren. På den måten vil receiveren sende signalet til effektforsterkeren, som i sin tur driver høyttalerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå