deejay92 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg spillet Sims3, men det ser ut til at det ikke funker på min nåværende pc - kanskje ikke så rart siden den pc'en jeg har nå er klar for søppelbøtta. Den pc'en jeg har nå er en 15,4" pc, noe jeg syns blir litt for stort i og med jeg bruker den til skolen også og ønsker den skal være så portabel som mulig. Derfor vil jeg ha en pc som er mellom 12-14", som er kraftig nok til å kunne kjøre Sims3. I tillegg ønsker jeg lang batterilevetid, helst rundt 3-4 timer, gjerne høyere. Jeg så på en Acer Aspire timeline 4810, en pc som virket meget bra bortsett fra at prosessoren var ikke god nok. Deretter så jeg på en Acer Aspire 2930, men her var ikke batteri levetiden helt tilfredsstillende. Prisen skal heller ikke være for stiv, helst ikke over 8000-9000kr .. er dette for mye å forlange? Lenke til kommentar
umarex Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 I tillegg ønsker jeg lang batterilevetid, helst rundt 3-4 timer, gjerne høyere. Jeg så på en Acer Aspire timeline 4810, en pc som virket meget bra bortsett fra at prosessoren var ikke god nok. Deretter så jeg på en Acer Aspire 2930, men her var ikke batteri levetiden helt tilfredsstillende. du kan jo bare kjøpe 9-cellers batteri etter at du har kjøpt PC'en. det gjorde jeg på min bærbar, fikk opp noen timer da ja Lenke til kommentar
Acey Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sjekk ut HP pavilion dv3610, eventuelt den litt hvassere dv3-2080! Begge er 13,3" og koster mellom 8500-10.000. Jeg skal snart ha meg en av disse, må bare finne ut hvilken Lenke til kommentar
deejay92 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har sett litt på en HP pavilion dv3, det eneste som holdt meg litt tilbake var prisen som dessverre overgår budsjettet mitt litt. Kanskje om jeg venter litt, så faller prisen nå til skolestart Vi får se Lenke til kommentar
deejay92 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 I tillegg ønsker jeg lang batterilevetid, helst rundt 3-4 timer, gjerne høyere. Jeg så på en Acer Aspire timeline 4810, en pc som virket meget bra bortsett fra at prosessoren var ikke god nok. Deretter så jeg på en Acer Aspire 2930, men her var ikke batteri levetiden helt tilfredsstillende. du kan jo bare kjøpe 9-cellers batteri etter at du har kjøpt PC'en. det gjorde jeg på min bærbar, fikk opp noen timer da ja Ja det kan jeg også gjøre, men hva er prisen på et sånt batteri?? Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har sett litt på en HP pavilion dv3, det eneste som holdt meg litt tilbake var prisen som dessverre overgår budsjettet mitt litt. Kanskje om jeg venter litt, så faller prisen nå til skolestart Vi får se Amentio ga meg gode studentrabatter på innkjøp i forbindelse med pc-kjøp i fjor, så du du kan jo forsøke å kjøpe dv3 der. Kanskje du kommer litt nærmere budsjettet den veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå