Gå til innhold

Finnes det noe ferdig treningsprogram som jeg kan følge?

Anbefalte innlegg

Gutt, 15 år, ca 67kg og ca 168 høy. I de kiloene er det en del fett som jeg vil trene bort..

Sånn jeg har holdt på nå i det siste har jeg satt mølla på 20 min, løpt 10 minutter først, så intervall-løp 15 sek på alt jeg kan 15 sek av x 8 og trappe ned de minuttene som er igjen. Etterpå pleier jeg å suse litt rundt (:p) og trene litt forskjellige ting, stort sett bein, rygg, skuldre, biceps, triceps, bryst og mage. Dette gjør jeg stort sett 3 ganger i uken og jeg har gått ned en del i vekt og opp i styrke i forhold til der jeg var når jeg begynte, da jeg veide enda mer, og var enda svakere..

Men tenkte det kanskje var smart å begynne å følge et ordentlig program? Målet mitt i utgangspunktet er i alle fall å gå ned i vekt, få bedre kondis og få litt styrke.. Hadde vært fint om det fantes noe program som var som en slags mellomting mellom alle de! Jeg har ikke som mål å bli profesonell løper eller styrkeløfter eller hulken eller noe slikt, men bare det jeg skrev, altså gå ned i venkt, få bedre kondis og bli litt sterkere enn jeg er nå! Som dere kanskje har skjønt så er 3 dager i uken greit men både 4 og 5 dager er vel greit det også, for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...