kenny28 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Min gode gamle creative zen v synger på siste verset nå. Tenkte jeg skulle bestille en ny. Men det ser ut som denne er gått ut(fås tak i få plasser) ? Det som gjør denne perfekt for meg er : Perfekt størrelse(min ligger som oftest i lomme), grei størrelse på skjerm, creative, skjermen tåler bank(da denne ligger bak tykk gjennomsiktlig plastikk(min skjerm får masse bank(ligger som oftes i lommen sammen med annet rusk + den havner alltid nederst i sekken sammen med alt annet rusk der). Finnes det en erstatter for denne mp3 spilleren (samme størrelse, hardførhet o.s.v) ? Helst creative, da jeg har flere andre produkter fra creative ? Men er og åpen for andre merker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Zen V og creative generelt er av de mest tragiske spillerne på markedet uansett modell, så du kommer ikke til å ha noe som helst problem med å finne en spiller som er mange ganger bedre. Noen du kan se på: Sansa clip, Sony E430, Sansa FuzeCreative Zen MX (om du absolutt må ha creative) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå