Gjest Random_guy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvordan kan jeg få jenter til å prate? Ber dem gjerne å fortelle litt om seg selv, men da sier de bare hva da? Kan jo spørre dem om hva slags musikk og filmer de liker, Men jeg trenger noen flere ting fra dere! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Spør om ho har nokon form for sjukdom eller retardasjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvordan få en gutt til å snakke? Er vel egentlig ikke så stor forskjell? Jenter er også mennesker, akkuarat som deg og meg Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvordan få en gutt til å snakke? Er vel egentlig ikke så stor forskjell? Jenter er også mennesker, akkuarat som deg og meg Stemmer nok mye det, ja. :!: Ellers er det vel bedre å heller spørre videre om ting hun sier, enn å ha en lang liste med spørsmål med korte og konsise svar. Det blir liksom "litt" påtatt å ha denne samtalen: Gutt: "Hva slags musikk liker du da?" Jente: "Næææh, Abba og sånn, for det meste." G: "Åja. Filmer, da?" J: "Liker ringenes herre." G: "Ok.... Hva er favorittfargen din?" .... Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva med å prioritere jentene som bidrar til samtalen..? Må si det ikke høres så spennende ut å snakke med noen du må dra setningene ut av. Er hun interessert i å prate med deg, så vil hun svare på en måte som fører samtalen videre. Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hva med å prioritere jentene som bidrar til samtalen..? Må si det ikke høres så spennende ut å snakke med noen du må dra setningene ut av.Er hun interessert i å prate med deg, så vil hun svare på en måte som fører samtalen videre. Det er jo mange som er sjenerte, da, slik at det bedrer seg etter en stund. Endret 15. juli 2009 av Right Lenke til kommentar
Gjest random_guy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 ok, hehe skal huske å ikke konstant spørre videre men heller bygge på det jeg allerede har spurt om:P Og ja jeg tror nok hun bare er sjenert Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har hatt et par venninner som har vært/er veldig sjenerte, og mitt tips er å snakke om noe de er interessert i Har de en hobby? Hm... skole? Yrkesvalg? Fritidssysler? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hobbyer blir litt dumt mener da jeg, om den andre parten gir langt faen i denne hobbyen så blir det fort kjedelig, jeg hater å høre på folk fortelle om slikt. Spør om ting som får de til å fortelle om seg selv i størst mulig grad og vær en flink lytter, slik jeg har fått for meg det at jenter liker ihvertfall, kan ihvertfall ikke skade? Endret 18. juli 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå