MrL Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei, noen som har erfaringer med å bo 3 stk på 1-roms leilighet? Hvordan pleier det å være, dobbel seng eller 2 enkeltsenger og en ekstra seng eller sofa? Ikke det at vi egentlig har så mange andre planer om å sove der, men kan bli spennende Lenke til kommentar
deum Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, noen som har erfaringer med å bo 3 stk på 1-roms leilighet? Hvordan pleier det å være, dobbel seng eller 2 enkeltsenger og en ekstra seng eller sofa?Ikke det at vi egentlig har så mange andre planer om å sove der, men kan bli spennende har ingen erfaring om dette . men kan tenke meg at det blir ganske trangt å begynte å tenke på om dere faktisk har lov til å bo 3 stk? men tanke på brannregler osv... bør skjekke opp dette før dere evn flytter inn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, noen som har erfaringer med å bo 3 stk på 1-roms leilighet? Hvordan pleier det å være, dobbel seng eller 2 enkeltsenger og en ekstra seng eller sofa?Ikke det at vi egentlig har så mange andre planer om å sove der, men kan bli spennende har ingen erfaring om dette . men kan tenke meg at det blir ganske trangt å begynte å tenke på om dere faktisk har lov til å bo 3 stk? men tanke på brannregler osv... bør skjekke opp dette før dere evn flytter inn. Tja regner da med det siden jeg bestilte gjennom Ving Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har gjort det, det er ikke så problematisk, det er vanligvis en dobbelseng/to queen sized senger og en ekstraseng. Det er selvsagt litt trangt, men går bra, som du sa du skal bare sove der:) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har gjort det, det er ikke så problematisk, det er vanligvis en dobbelseng/to queen sized senger og en ekstraseng. Det er selvsagt litt trangt, men går bra, som du sa du skal bare sove der:) Høres bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå