Bruker-158599 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hei, jeg så lei av psp'n nå. Jeg har noen bilder, filmer og sanger der. Finnes det gratis flash spill? Eller demoer? Vil ikke registrere meg på psp store fordi de spørr etter adresse og jeg hater og oppgi adresse Vista på psp hadde jeg før, sletta det uten grunn. Noen programmer til psp, eller gratis spill? Har sett på programmer som det følger med spill til psp, flash spill. Holder på å innstalere pspwxp Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
larriss Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) cfm er vell noe da.... da han du legge in snes, psptube(youtube på psp) + masse annet. kan også da spille av spill fra minnekort.. Endret 15. juli 2009 av larriss Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tørr eg spørre hvorfor du er redd for å oppgi adressa di? Er du redd for at Sony banker på døren? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sony kommer ikke til å misbruke slik informasjon. Du kan nok ta det med knusende ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå