1503 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Har merket meg at det stadig kommer inn nye tråder fra brukere under 18 år som ønsker forslag til hva slags jobber de kan søke. Ofte kommer også de samme svarene om og om igjen. Jeg har derfor bladd igjennom de siste (cirka tredve) sidene her i forumet og samlet trådene jeg fant, i håp om at noen finner denne oversikten gjennom en søkefunksjon eller liknende og man dermed kanskje kan redusere antall nye innlegg som handler om mer eller mindre det samme. Noen eksterne lenker FAQ fra ung.no om ungdom og jobb. Jobbaldersgrenser (også fra ung.no). Forskrift om arbeid av barn og ungdom (lovdata.no). Tråder fra diskusjon.no Hver X etter hver alder er en lenke til en unik tråd. Jeg har ikke lest hver tråd nøye igjennom, de kan derfor være av varierende kvalitet. 12 år og yngre: X X X 13 år: X X X X X X X X X X X 14 år: X X X X X X X X 15 år: X X X X X 16 år: X X X X X X X X 17 år: X X X X (Om en moderator misliker denne oversikten må den gjerne slettes.) Endret 14. juli 2009 av 1503 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bra initiativ Flere burde se denne. Lenke til kommentar
Tobiaaas Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det er vanskelig å finne en jobb for en som er under 18. Er selv 17 år og har kikket mye på finn.no. Det kommer en del hele tiden, men ingenting passer. Enten er arbeidserfaring/utdanning et problem, ellers er det arbeidstiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå