TheExcalibur Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Alt dette har jeg prøvd som glide middel men er det skadelig eller er det ok? Endret 15. juli 2009 av Spiritual Strife Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Olivenolje kan brukes som glide middel ja. (Men må ikkje brukes med kondom da, for da sprekker den) Aner ikkje om kokosfett er heilt bra. Aloe vera krem - vettkje. Men meiner å ha lest at aloe vera gel funker ^^. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg tviler på at det er skadelig, men jeg vil nok ikke direkte anbefale å bruke slikt. Ville det ikke blitt enklere med glidmiddel? Må da blir ganske "fett" på områdene olje har blitt påført. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ikke alle som vil bli tatt med glidemiddel Nei, jeg vil ikke tro at noe av dette er skadelig, men vil ei heller tro at noe av det er bra for deg. Spenol, koster 6 kr på kiwi. Masse fuktighetskrem til billig penge, funker kanon Lenke til kommentar
Gjest gwggag Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Selv bruker jeg apobase fuktighets krem. Denne koster litt, men det er den som funker best av det jeg har testet Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vel, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk brukt raps olje på typen når vi ikke har hatt annet. Så jeg skal ikke være så snusfornuftig ang. denne biten. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vel, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk brukt raps olje på typen når vi ikke har hatt annet. Så jeg skal ikke være så snusfornuftig ang. denne biten. Funket det bra da? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Funket det bra da? Ja, det funker fint! Jeg bruker ganske mye og varmer opp hendene godt først, da. Han er i himmelen og det blir lett å jobbe for min del. Lenke til kommentar
Gjest foråsidetsånn Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 For å si det sånn.. Ville du ha putta det i kjeften? - Hvis ja- da går det helt fint å ta på kølla og. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kjøp vanlig glidemiddel og tyn det over på en annen tube . For å si det sånn.. Ville du ha putta det i kjeften? - Hvis ja- da går det helt fint å ta på kølla og. Jalapenospepper på kuken Endret 18. juli 2009 av Pseudopod Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 For å si det sånn.. Ville du ha putta det i kjeften? - Hvis ja- da går det helt fint å ta på kølla og. Jeg ville ikke putta chili på penisen min, men jeg putter det gjerne i kjeften. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 bruk huet da... Hvor glatt er chili? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 bruk huet da... Hvor glatt er chili? Skal han bruke huet sitt? Tabasco, sweet and chili etc. Enjoy chili. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tabasco svir no grassalt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tabasco svir no grassalt. Du måtte prøve ja? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Well, chili skal visst være godt hvis jenta har spist chili og gir blowjob. Penis vil føle seg så derre brennende på en good måte. Har faktisk lest det. Endret 18. juli 2009 av Spiritual Strife Lenke til kommentar
Gjest aldri prøv vademekum Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 så lenge ingen smører kuken inn i vademekum er det greit ... etter 5 min står den i brann ... og ja det nyeer ikke å prøve å spyle d av tro meg ..... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Well, chili skal visst være godt hvis jenta har spist chili og gir blowjob. Penis vil føle seg så derre brennende på en good måte. Har faktisk lest det. Om du liker brennende effekter så prøv barberskum Det gjorde i hvertfall sabla vondt for min del. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Barberskum svir da ikke så grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg