scirocco Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Se nøye på dette bildet. Hvorfor står det anbefales av hardware.no der? Har de testet dette kabinettet? Kan ikke finne det noen steder under tester. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg husker å ha lest en test av det kabinettet på hw.no.. vet ikke helt hvorfor testen er borte nå.. Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 http://www.hardware.no/tester/kabinett/suntek_th656/ Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 http://www.hardware.no/tester/kabinett/suntek_th656/ Ah, takker. Har letet lenge etter den testen. Søkte på hw.no etter suntec og letet rundt i tester uten å finne det Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er det bare jeg som synes det kabinettet der er utrolig sinnsykt styggt? Forstår ikke hvordan noen klarer å like det Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg kjøpte det, dels på bakgrunn av hws test. Konkluderte med at noen i bransjen nok har spandert yrkeskvinner og Danmarkstur på redaksjonen i forkant av testen. Er i grunnen bare en ting å si om dette kabinettet: "....Du finner det på Nille...." Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 hmmm, hadde tenkt å kjøpe det jeg da.. Hva spesifikt mente du var dårlig med det kabinettet? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har sett dette kabinettet i reallife, og det er faktisk så stygt og virker så billig at jeg heller ville ha bygd opp PC'en inni en Macintosh-kasse... Seriøst. Kjøp ei enkel og grei Aopen-kasse istedetfor. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er det bare jeg som synes det kabinettet der er utrolig sinnsykt styggt? Nei. Det ser ut som et totalt mislykka forsøk på å etterligne Apple's G4 kabinett. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg hadde også tenkt meg dette kabinettet. Noen som har noen dårlige erfaringer med dette kabinettet? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 En annen ting jeg lurte på: På dette bildet har kabinettet plass til to cd-rommer, mens det på dette bare har plass til en. Noen som vet hva det skyldes og hva det leveres med til vanlig? Lenke til kommentar
virac Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hmm.. Jeg har bygd over 10 av disse, ligger langt nede på lista mi. Den låsemekanismen de bruker for i/o korta liker jeg dårlig. Eject knappene funker dårlig bak dekselet. Stoler ikke på H-Kort festene. Liker MINST 3 skruer Men selve låsingen av CDrom's var grei. Håndtaket var ikke noe å prate om. Er ikke så fint heller, ser på en måte fake ut Dum form på det også. Jeg ville sett etter noe annet, noe lekkert kanskje. Colorcase har vel noen flotte greier, så bilder av en Black Mirror engang som jeg ikke har funnet igjen :/ Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Positivt: - Ca 97% skrueløst design - Raskt å bytte ut enheter Negativt: - Generelt BILLIG look&feel -> plast, plast og enda mere plast. - Alle festemekanismer, samt fjærer på utløserknapper er OGSÅ i plast, dette har dog ikke avstedkommet praktiske problemer så langt. - Ingen skikkelig vifteplass i front, vanskelig å få kjølt disker. - Lydkabler til frontpanel er for korte (ihvertfall til mitt hovedkort, A78N Dlx). - FW-kabel til frontpanel har plugg for EKSTERN tilkobling... - STORE udempede plastoverflater som jeg tror lett kan komme i selvsving hvis du er uheldig med valg av hd/CDrom. - HK festes vha. kroker og EN ENKELT skrue. Stor fare for å ødelegge print! For øvrig: 2 "interne" CDrom-plasser, ytterligere 2 "eksterne" (uten frontdeksel), altså tilsammen 4 stk. 5.25" plasser. Det er helt ubegripelig at Microplex vil ha det på seg å selge sånn søppel. hvis kabinettet ikke hadde vært så billig og det hadde vært litt mindre pes å drasse det ned på postkontoret hadde jeg returnert det på timen. Hvis noen fremdeles vurderer å kjøpe dette kabinettet kan de få kjøpe mitt . Lenke til kommentar
Edson Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Positivt: - Ca 97% skrueløst design - Raskt å bytte ut enheter Negativt: - Generelt BILLIG look&feel -> plast, plast og enda mere plast. - Alle festemekanismer, samt fjærer på utløserknapper er OGSÅ i plast, dette har dog ikke avstedkommet praktiske problemer så langt. - Ingen skikkelig vifteplass i front, vanskelig å få kjølt disker. - Lydkabler til frontpanel er for korte (ihvertfall til mitt hovedkort, A78N Dlx). - FW-kabel til frontpanel har plugg for EKSTERN tilkobling... - STORE udempede plastoverflater som jeg tror lett kan komme i selvsving hvis du er uheldig med valg av hd/CDrom. - HK festes vha. kroker og EN ENKELT skrue. Stor fare for å ødelegge print! For øvrig: 2 "interne" CDrom-plasser, ytterligere 2 "eksterne" (uten frontdeksel), altså tilsammen 4 stk. 5.25" plasser. Hvis noen fremdeles vurderer å kjøpe dette kabinettet kan de få kjøpe mitt . Eller mitt! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har dette kabinettet jeg også, og synes det faktisk ikke er så værst :o De I/O løsningene fungerer bortimot perfekt (kan bli litt "slarkete") Greit at det er skrueløst, og to CD-Rom plasser er vel nok for de fleste? Det er jo kanskje et minus at det bare er to vifteplasser, men men, ikke alle trenger flere Det ser faktisk ganske bra ut også, imotsetning til andre tower (Chiftech,) Ikke dumt med høytalere, USB + firewire foran heller. Dessuten er jo håndtaket bare for små-LAN, og når man skal flytte det uten å "brekke ryggen." Men hvis jeg skulle kjøpt et Tower i dag, ville jeg kjøpt et annet, siden det har kommet ut en del "råe" tower fra andre produsenter Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Noen som kan anbefale noen lignende kabinetter i omtrent samme prisklasse? Designet er viktig, liker at det har avrunda kanter, deksel for cd-rom+diskettstasjon, sølv/metall-finish er også viktig. At det ikke har vindu på sidene er også et must.[/b] Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kabinettet gir en meget billig look rett fra butikken. Jeg brukte en hel dag på å fikse en ordentlig vifte foran (sender noen bilder hvis jeg finner USB-kabelen) Håndtaket er bare for å bære det fra bilen og inn til LAN, fra pulten til verkstedet og ikke for å bære over lengre avstander (det hadde iallefall ikke jeg tord) Forresten så skjønner jeg ikke hvorfor de har malt hele kabinettet grått. Det er egentlig bare blank plast de har malt på innersiden Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ... sølv/metall-finish er også viktig.... For å oppklare eventuelle misforståelser her: Suntek-kabinettet har IKKE metallfinish, det kan bare se slik ut på et dårlig bilde... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 hmm, regner med at det ikke blir noe Suntek kabinett på meg hvertfall. Er veldig usikkert på hva slags kabinett jeg skal velge, det må ikke være for dyrt heller. Har funnet dette kabinettet, noen som har noen erfaringer med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå