Gå til innhold

Hjelp til drikkelek!

Anbefalte innlegg

En kamerat og meg driver og lager et drikkespill på PC der man skal komme seg gjennom et felt med tilfeldige feller. Hver gang man går på en felle blir det valgt en tilfeldig konsekvens fra en liste, det er her vi trenger forslag fra dere.

Foreløpig har vi:

1. Du må ta en slurk (softdrinks) eller en halv shot sprit. Har du noe rødt på deg må du drikke dobbelt.

2. Du må gi en slurk (softdrinks) eller en halv shot sprit. Har du på deg olabukse må du drikke dobbelt.

3. Du må ta to slurker (softdrinks) eller en shot sprit. Har du en N i navnet må du drikke dobbelt.

4. Du må gi to slurker (softdrinks) eller en shot sprit. Har du på deg noe grønt må du drikke dobbelt.

5. Du må gi og ta to slurker (softdrinks) eller en shot sprit. Drikker du Tuborg, Carlsberg, Somersby eller Budweiser må du drikke dobbelt.

6. Du må drikke med ”feil” arm resten av leken og må for å øve deg ta to slurker med en gang, Glemmer du å drikke med feil arm ved en anledning straffes dette med en slurk per.

7. Du har ikke lov til å bruke egennavn resten av leken og må ta en slurk nå og hver gang du sier et egennavn.

8. Du får de to neste personers straffer.

9. Du kan gi fra deg en langtidsstraff dersom du har en. Dersom du ikke har en må du ta tre slurker.

10. Snurr to ganger rundt mens du tar to slurker.

11. Alle må ta to slurker.

12. Alle andre enn deg må ta to slurker.

13. Finn på en regel.

14. Du må drikke dobbelt resten av spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry at jeg spør, hvorfor ville jeg vært asosial og spilt et drikkespill på PCen når det finnes et tilsvarende med kort?

Men for all del, lykke til..

Tenkte det jeg og.

Jeg var med på ett slikt drikkespill med kort hvor man skulle gjette kortet de andre hadde og vist man tok feil måtte man drikke (eller noe slikt, husker ikke helt) Endte hvert fall med at jeg tapte og ble mye for mye full :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...