Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alder og kjæreste


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har møtt ei fantastisk dame i de siste månedene. Vi har vært på noen "reiser". Weekend i oslo osv.

Hun er ei suuper sjarmerende og smart dame. Sexliv er kanon bra. Kjemien er definitivt til stede.

jeg er nok litt forelska

 

Missforstå meg rett - Men "problemet" er bare at hun er litt eldre enn meg. Jeg er 20 Og hun er 28.

Selv tror jeg at dette ville fungert kjempe flott.

 

Men hva mener Dere? Med tanke på at hun er 28.

Er hun snart barne klar? Hun sier hun ikke er klar. Men fornuftige folk skjønner at det kan plutselig komme.

 

Takker for seriøse svar.

Endret av Diploom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Skjønner godt at dette kan være en vanskelig sak. Dere er i litt ulike faser av livet, hvor hun kanskje er ferdig utdannet og i jobb? Og du står klar for å ta en utdannelse? Slikt sett kan et sånn forhold bli problematisk..

 

Når det er sagt, ser jeg ingen problemer i aldersforskjellen utover det. Hvis dere har følelser for hverandre, kan det godt fungere kjempebra. Man må bare være klar over at dere er på ulike stadier, og at man må kunne tilpasse seg etter det. Om dere akkurat har funnet kjærligheten er det kanskje ikke aktuelt med barn enda uansett? Det er gjerne noe man vil vente med i noen år.

 

Uansett, lykke til. Syns du skal fortsette forholdet jeg, virker som du er klar på det. Men bare vær klar over at ting kan skje "fort", da dere mest sannsynlig er på litt ulike stadier i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...