huf Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er litt noob på det med p4 hk'er, men er det slik at alle p4 hk'er leveres med den plast rammen rundt socket for å feste kjøler? Lurer på dett pga av at jeg har sett noen litt ulike bilder: Lenke til kommentar
froebe Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er nok standard på P4 hovedkort, ja. Jeg har enda til gode å se hvovedkort til P4 bli levert uten denne. Jeg har imidlertid erfart at Dell har en litt "trangere" ramme på sine (iallefall på Dimension 8200), slik at boxed og andre kjølere i salg ikke passer på disse. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er nok vanlig det ja, men hvis det er av noen interesse, så går det alltids an å fjerne rammen Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 er det slik at alle p4 hk'er leveres med den plast rammen rundt socket for å feste kjøler? Lurer på dett pga av at jeg har sett noen litt ulike bilder IT7-max kom uten festeramme, men Komplett.no ettersendte gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå