Kasp0me Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei, først vil jeg si at jeg ikke vet hvor jeg skal legge denne tråden her men føler den passer best med tanke på "verksteder" Jeg har en Sony Ericsson K850i som ikke vil skru seg på. Når jeg skrur den på så lyser kun tastaturet svakt og ringen rundt kameralinsa bak på mobilen lyser blått. Den starter ikke og vil heller ikke skrus av. Jeg har prøvd og oppdatere den via "SEUS" (Sony Ericsson Update Service) Men mobilen vil ikke skru seg på! Det står at batteriet er flatt. Det lyser rødt på start-knappen. Jeg har også ladd den fullt opp og kobla den til datamaskina men enda så lyser den rødt, så får jo ikke oppdatert den i det hele tatt! Jeg gir snart opp. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dere noen tips eller teknikker som får den til og funke uten at det skal koste meg en øre? Håper på svar og takker i forveien Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Noen grunn til at du ikke kan levere inn telefonen til forhandler eller verksted for garanti rep ? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Noen grunn til at du ikke kan levere inn telefonen til forhandler eller verksted for garanti rep ? Kvittering borte.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Dette er et kjent problem. Sist jeg var borti det (på K810) så var det ikke noe man kunne fikse selv. At du mangler kvittering burde ikke være noe problem. Butikken du kjøpte telefonen i kan gi deg ny kvittering. De fleste butikker kan søke opp kvitteringen enkelt hvis du f.eks. vet ca når du kjøpte den. -s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå