igider Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei. er det noen som vet hvordan man får til å bruke 4 gb sdhc kort i en audi rns-e spiller. det der med at man ikke må ha mer en 512 filer funka veldig dårlig. spilleren klarte likevel ikke å spille av kortet. og dessuten da er vitsen med 4 GB borte er det noen som har andre ideer så er det bare å gi beskjed. jeg venter svar fra dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sjekk at den støtter HC-kortene. Lenke til kommentar
igider Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Sjekk at den støtter HC-kortene. Hvordan gjør man det + at jeg har allerede montert rns-e så hadde jeg sdhc kort liggende hjemme. tenkte å bruke dem men det virka jo ikke Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 En kunde kjøpte 2x 4GB SDHC Sandisk, for å ha i sin Q5.. Det fungerer. Lenke til kommentar
igider Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 En kunde kjøpte 2x 4GB SDHC Sandisk, for å ha i sin Q5.. Det fungerer. Kanskje det er bare sandisk sine kort som virker eller så har dem oppgradert rns-e i q5 men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå