ahdrage Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jokki: kjenner du janne tallaksen? kjennr du bendicte meland eller mæland? jeanette meland? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 jokki: kjenner du janne tallaksen? kjennr du bendicte meland eller mæland? jeanette meland? hvordan det, vennligst ikke gidd og spør om jeg kjenner noen her på dette forumet. lurte litt på om heile denne topicken skulle bli kalt spam?? men når du spør om jeg kjenner noen på et forum vil i alle fall jeg kalle det spam. Forresten ble jeg konfirmert i kirka og jeg sovna Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg ble konfirmert 4.Mai... Jeg gjorde det ikke PGA. penger. Jeg gjorde det fordi jeg er KRISTEN!!! (Men pengene kommer godt med da....) Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 då e d nok en forskjell mellom deg og jokki en sovner og en er kristen (ingenting imot kristne) konfirmerte mg selv for pengene tror jeg, og forventninger fra familie... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg gleder meg mye til konf'en! Mest på grunn av penger som fører til ny PC.... Det blir kirkelig konfirmasjon hos meg da! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jokki: kjenner du janne tallaksen? kjennr du bendicte meland eller mæland? jeanette meland? hvordan det, vennligst ikke gidd og spør om jeg kjenner noen her på dette forumet. lurte litt på om heile denne topicken skulle bli kalt spam?? men når du spør om jeg kjenner noen på et forum vil i alle fall jeg kalle det spam. Forresten ble jeg konfirmert i kirka og jeg sovna ikkje kom her og beskyld meg for spam... Tananger er ikkje en spesielt stor plass... og eg kjenne tilfeldigvis noken der.. mente ikkje om folk som henger på forumet.... Hvor mange jenter kjenner du på dette forumet da kanskje?.. .... Du kan kan sjå gjennom alle postene mine på dette forumet, og eg vil påstå at eg har MINIMALT med spam poster... Vis eg har noen i det hele tatt.... Vis ikkje det er spam og starte denne tråden, da veit ikkje eg ka som er spam....... please tenk deg litt beire om før du spyr ut besyldninger om meg på dennne måten....... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Konfimerte meg oxo borgelig. Var aldri med på no på flukt greie. Fikk penger som bidro sterkt til denmaskinen jeg sitter på nå Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Gratulerer ja! Drikk med måte da! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg og konfirmete meg i helgen (11. mai) Røbekk kirke... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Gratulerer, og velkommen inn i de "voksnes baner". Selvom dere fremdeles er på fjortisstadiet... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 @PeNtA: Itt'no rollespill her i gården nei... Slapp unna sånne greier @Robkvi: Var/er/kommer aldri til å bli på fjortisstadiet!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Konfirmasjon 11 mai er bra dag og konfirmere seg Hvorfor konfirmere seg borgelig og få lite penger når man kan konfirmere seg kristelig og få masse penger Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Konfirmasjon 11 mai er bra dag og konfirmere seg Hvorfor konfirmere seg borgelig og få lite penger når man kan konfirmere seg kristelig og få masse penger Fordi da er man iallefall litt mer seriøs i sine valg... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Har et annet argument og. Kunne og tenkt meg og giftet meg i kirka Vet du kan gifte deg i kirka så lenge en e kristen. Men ville da ikke følt meg så veldig velkommen Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 graulere t dok alle andre konfirmanter håbe dok fekk lide peng, så dok isje får så mye bedre pc en mg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå