bjaa Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fikk 38 000 med bursdagspengene Stør fornøyd jeg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fikk 38 000 med bursdagspengene Stør fornøyd jeg :o *hostbortskjemthost* Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 grattis me dagn Johan Du fekk då 5 høvdinger mer en mg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Grattis! Selv om jeg riktignok ikke har så veldig sansen for konfirmasjoen sådan. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fikk 38 000 med bursdagspengene Stør fornøyd jeg Jøsss.. Jeg som fikk bare 14k Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Fytti grøss. Konfirmere seg for å få penger, ffs? Håper seriøst du melder deg ut av den norske statskirke hvis du ikke er kristen. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hm..siden dere skryter av hvor mye dere fikk.. jeg fikk 21k + pc og et maleri (og diverse dilldall, smykker, sovepose, sølvtøy..) jeg konfirmerte meg borgerlig da. så det med at man får mer penger ved å konfirmere seg i kirka er vel litt..hm.. bs! spess hvis bestemor vil du skal konfirmere deg i kirka og du ikke er kristen i det hele tatt.. det blir litt galt imo.. lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm.. Det er det store sjangser for. Husker det va en sak på TV2 om akkurat dette der sønnen til lederen i et eller annen "anti-kristen" (ikke negativt ment) sto som medlem, selv om han var bedt om å bli utmeldt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm.. Da får du gå og melde deg ut med en gang. Så lenge en av foreldrene dine var medlem i statskirken da du ble født, er du automatisk implementert i det kristne samfunnet her i den norske stat. Stem ja for splittelse av Stat og Kirke! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 lurer på om jeg er med i statskirka enda.. hm.. Da får du gå og melde deg ut med en gang. Så lenge en av foreldrene dine var medlem i statskirken da du ble født, er du automatisk implementert i det kristne samfunnet her i den norske stat. Stem ja for splittelse av Stat og Kirke! hm.. latterlig å melde meg inn slik uten å spørre meg først da! skulle ikke vært lov! jeg synes huske at mamma meldte seg ut for at jeg skulle kunne konfe meg borgerlig.. åssen melder man seg ut da? sender et "jeg melder meg herved ut"brev? slik man gjør i bokklubber? (bra sammenlikning.. ) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Statskirka-hvordan melde seg ut? eller direkte link: http://www.hedning.no/hedning/arkiv/brosjy...yre/utmeld.html takk til Anders Leipsland og Nidhogg. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fikk bare 3k til konfen jeg da men fikk dyr klokke og mye annet da penger er ikke viktisk på konfen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Statskirka-hvordan melde seg ut? eller direkte link: http://www.hedning.no/hedning/arkiv/brosjy...yre/utmeld.html takk til Anders Leipsland og Nidhogg. tnx! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 PeNtA: jeg også konfirmerte meg borgerlig! Ikke noe kristen shit her nei! Fikk 22.500+ Asus A7A266E og en Duron 1.2 som jeg svei ved første forsøk! BORGERLIG KONFIRMASJON EIER! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hadde borgerlig på lørdagen! Fikk 18.500 kr. og ei .22 cal. Sauer-børse + equipment til rundt 20.000 i tillegg Som Aleks_r sa: BORGERLIG KONFIRMASJON EIER! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hadde borgerlig på lørdagen! Fikk 18.500 kr. og ei .22 cal. Sauer-børse + equipment til rundt 20.000 i tillegg Som Aleks_r sa: BORGERLIG KONFIRMASJON EIER! hadde dere noe spennende opplegg eller? når jeg konfa meg for noen år siden var alle konfirmantene med på no rollespill aktige saker. Vi spilte flyktninger som skulle hit og dit! var sinnsykt lærerikt, men tungt.. vi labba rundt i skogen og på veien en hel helg. masse snø var det og.. men meget meget morro! litt stress å huske navn , alder og fødselsdato sånn med en gang da.. og sammenrulling av sovepose på 2 minutter var ikke alltid like enkelt.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Statskirka-hvordan melde seg ut? eller direkte link: http://www.hedning.no/hedning/arkiv/brosjy...yre/utmeld.html takk til Anders Leipsland og Nidhogg. thanks .... PS: jeg konfet i kirka ..... hvorfro ikke .. den var bare noen hundre meter borti gata .. ... og jeg fikk kjelt ut en prest i slengen .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 tror jeg sender denne tråden som link til Valgerd jeg. Er det ikke [email protected] ellerno? Hun som klager over at påsken må holdes mere hellig. Hydr hydr. cash cash cash ruler verden. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Konfa mg borgerlig for 2 ukr sidn :smile: fekk 15k og ei fin klokke... Det rollespillet du nevnte heter på flukt. Og det var litt tungt, (en på gruppa kolapsa) men det var jo litt gøy da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå