jokki Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 I dag i tananger kirke konfirmerte jeg meg Var i det første kullet som konfirmerte meg i den nye kirka Er det noen andre her på hardware forumet som har konfirmert seg i år??? Dere må bare gratulere meg Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Gratulerer! En stor og forhåpentligvis innbringende dag. Skulle ønske jeg kunne være konfirmant og få penger og gaver fra slekta. Men det er mange år siden jeg var konfirmant. Jeg ble forresten frakjørt utenfor kirken den dagen. Jeg stod å snakket med kameratene og når jeg skulle gå var alle i mitt følge kjørt. Jeg måtte gå hjem... heldigvis ikke så langt, og sympatien jeg fikk etterpå gjorde at det var verdt det. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Hvorfor konfirmere seg? penger!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvorfor konfirmere seg? For å få penger Synd, men sant. I tillegg er det forventet av familie og slik å gjøre det (dog mindre nå enn tidligere). Er selv ikke kristen, men konfirmert. Pengene kom godt med Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Du smetho hvor på sola er det du bor??? det er bare og komme på neste solalan Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Da må du vel begynne å "utforske" verden! () Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 som sagt tidligere kommer konf penger veldigt godt med. i alle fall for meg som ska ha en del casemods og div. kabinett ting, ipod, 512/1024 mb ram, sykkel og en tur til korea(elektronikkens land) De pengene kommer veldigt godt med Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Gratulere fra meg og Ble konfirmert for 2 år siden jeg,kristlig da. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Grattis til deg og andre konfirmanter! Håper dere får penger til masse nye pcdeler Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Piss of shit: du vet det heter Piece of shit .. Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 kristelig komf er bare for folk som skal dra mer penger ut av kristne besteforeldre Gratulerer med dagen, håper du har hatt en nydelig dag, med masse hyggelige folk, fint vær (?), god mat og fine presanger (<- ikke det viktigste ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Piss of shit: du vet det heter Piece of shit .. Vet da det,men jeg kalte meg piss of shit fordi jeg ville,men hold deg på topicen da kiss Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har hatt konfirmasjon idag jeg og Hadde bursdag og konfirmasjon på samme dag Litt uvant men.... Gratulerer alle dere konfirmanter da Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 grattis med dagen da bjaa Blir det noen nye pcdeler på deg da???? Været i dag var dritt men maten var god og mange hyggelige gjester 8) Bor her borte på vestlandet så er vant med regn Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 grattis med dagen da bjaa Blir det noen nye pcdeler på deg da???? Været i dag var dritt men maten var god og mange hyggelige gjester 8) Bor her borte på vestlandet så er vant med regn Takk Ja, seffølgelig blir det litt harware på meg Skal kjøpe nytt skjermkort, ram, hardisk og en flatksjerm til, en 17 tommer Ble overaska over hvor mye jeg fikk egentlig:roll: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 grattis med dagen da bjaa Blir det noen nye pcdeler på deg da???? Været i dag var dritt men maten var god og mange hyggelige gjester 8) Bor her borte på vestlandet så er vant med regn Takk Ja, seffølgelig blir det litt harware på meg Skal kjøpe nytt skjermkort, ram, hardisk og en flatksjerm til, en 17 tommer Ble overaska over hvor mye jeg fikk egentlig Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 runda hundre posts på konfen min:D ikke så verst det. Kor mye penger fekk du bjaa?? Fikk selv rundt 20 høvdinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå