Storfjarp Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 God dag! Jeg har en Asus Eee pc med to harddisker. En av harddiskene C: har en kapasitet på 80 GB og den er full nå. Når jeg skal legge inn et par flmer på Pc'en nå får jeg beskjed om at det ikke er nok minne, men den andre harddisken på 70 GB har jeg ikke brukt en KB av en gang! Spørsmålet mitt er derfor om noen vet hvordan jeg kan få brukt den andre harddisken som er helt blank! -TakkTakk Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Det er nok èn fysisk HD som er delt i to deler. En annen ting er at om det står at du er tom for "minne" betyr som regel dette RAM som du sikkert har 512MB/1024MB av, men uansett skal du kunne legge inn data på denne 70Gb partisjonen. Husk også at det finnes mange Asus Eee modeller. Om du hadde spesifisert hvilke det er hadde du kanskje fått flere svar. Btw: Kanskje denne 70GB partisjonen må formateres om den aldri er brukt før? Endret 22. juli 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå