Gjest _gjest_ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, vet det er en del lignende emner, men vil jo gjerne ha en som er litt skreddersydd for meg/han da Saken er at han har bursdag snart, og jeg er veldig usikker når det gjelder gave. Er utrolig vanskelig å finne noe bra noe. Det er den første bursdagen siden vi ble sammen, men vi har kjent hverandre en god stund. Jeg vet at han kommer til å gi meg noe form for smykke, og at han legger veldig mye arbeide i å finne noe som er perfekt for meg, så vil jo veldig gjerne finne en veldig bra gave til han og (vi har bursdag med noen få dagers mellomrom). Vi blir begge 19 år. Er vel verdt å nevne at vi har et avstandsforhold, han bor i England Så tenkte jo en stund gaven kunne være webcam, men han er egentlig ikke så glad i å sitte og vise seg frem, hehe. Dessuten vet jeg at datan hans kommer til å kræsje helt om han har den på, så er vel ikke verdens nyttigste gave. Han er VELDIG interessert i fotball, det er en stor ting vi har til felles. Derfor tenkte jeg kanskje få tak i noe klubbrelatert. En skjorte har jeg nok ikke råd til, men andre effekter kan kanskje være noe? Her kunne det være fint å få svar fra gutta, kunne dere tenke dere noen sånne effekter? Skjerf har han, men hva med flagg (til å ha på veggen), sengesett, puter, bøker o.l? Egentlig hadde jeg jo lyst å kjøpe billetter til to fotballkamper til han, men blir for vanskelig å få til, da jeg ikke kan være sikker på når han har mulighet til å gå. Det beste ville jo vært hvis det gikk ann å kjøpe en type gavekort til fotballkamper, men det går dessverre ikke ann hehe Ellers har jeg faktisk noen ganske konkrete ideer til små sidegaver. Jeg skal tegne en tegning av oss to, er nemlig ganse flink til å tegne. Også skal jeg lage et lite hefte med personline gavekort, sånn som "frokost i senga", "full kroppsmassasje" også litt mer dirty ting og Noen som forresten har noen forslag til mer jeg kan ha med der? Hmm.. ble litt langt det her, men jaja. Håper at noen kan komme med noen lure svar, så jeg kanskje blir litt smartere. Eller hvis noen har noen flere spørsmål som kanskje kan være nyttig når det gjelder å sirkle seg inn litt. Tusen takk på forhånd =) Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 klær er alltid fint, og jenter er flinke til å finne fine klær. Hvis dere har et avstansforhold, send han noen VELDIG dirtye bilder. (i tillegg til presangen) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ellers har jeg faktisk noen ganske konkrete ideer til små sidegaver. Jeg skal tegne en tegning av oss to, er nemlig ganse flink til å tegne. Også skal jeg lage et lite hefte med personline gavekort, sånn som "frokost i senga", "full kroppsmassasje" også litt mer dirty ting og Noen som forresten har noen forslag til mer jeg kan ha med der? Jeg hadde satt mer pris på noe sånt enn ganske mye annet. Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Klippekort på blowjobs! Og hva med fotballtur, hvor du blir med å ser på favoritt laget en helg? Kitekurs for når dere kommer hjem Prøv å ring/send mail til klubben, forklar forholdet, ljug gjerne litt og si at du er lam og så videre, og så få de til å sende ett kort med noen autografer på. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tråden er et brudd på reglene for gjesteposting og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg