Gå til innhold

Spisesteder som prøver å jukse, opplevelser!


Anbefalte innlegg

Tja. Overskriften sier seg selv egentlig. Hvem har opplevd å betale dyre dommer og få mat som ikke akkurat står i stil til det man betaler for.

 

Av egen opplevelse så var et måltid på NB Sørensen i Stavanger en dag virklighet. Madammen kjøpte ytrefilet, jeg selv hadde lammeskank. Skanken var forsåvidt grei nok, hverken dårlig eller bra. Midt på treet.

Men biffen til madammen var av en slik art at;

1) Gammelt

2) Kjøttet som skulle være ytrefilet har aldri sittet i nærheten på oksen der ytrefileten skal sitte. Til aller nødigst kunne det vært flatbiff.

 

Enden på visa var selvsagt å klage, og inn etter en stund kom ytrefileten som også var helt på midten av treet.

 

http://www.herlige-restauranter.no/nbsorensenstavanger/

 

Andre med kjipe historier fra utelivet i herrens land av nåde Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det kan kalles juks, men føler det må ut allikevel..

 

Peppes i Drøbak, der hadde 3-4 17 år gamle jenter konkurranse i å overse meg når jeg var innom for å gjøre noe så sjokkerende som å bestille en ta-med-pizza.

Det tok nesten 3 kvarter fra jeg bestilte til jeg fikk den, også..da hadde den sannsynligvis vært ferdig en stund også, for den var ikke akkurat kjempevarm. Men, de gjorde sitt aller beste for å IKKE svare meg fornuftig når jeg etterlyste den.

 

Imponerende.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det kan kalles juks, men føler det må ut allikevel..

 

Peppes i Drøbak, der hadde 3-4 17 år gamle jenter konkurranse i å overse meg når jeg var innom for å gjøre noe så sjokkerende som å bestille en ta-med-pizza.

Det tok nesten 3 kvarter fra jeg bestilte til jeg fikk den, også..da hadde den sannsynligvis vært ferdig en stund også, for den var ikke akkurat kjempevarm. Men, de gjorde sitt aller beste for å IKKE svare meg fornuftig når jeg etterlyste den.

 

Imponerende.

 

 

Det mann kaller service er det ikke?

hehe, nei har så mye fælt og fortelle så jeg sier bare at dere ikke må spise på Tulla Ficher i trondheim

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det mann kaller service er det ikke?

hehe, nei har så mye fælt og fortelle så jeg sier bare at dere ikke må spise på Tulla Ficher i trondheim

 

Fortell :D

 

Edit: hvordan får eg sånn blå rute med blå skrift? :o

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...