Gå til innhold

Hasj-røyking før rekruttskolen

trepikk

Anbefalte innlegg

Først vil eg sei at dette gjorde eg ein gong, berre for å prøve. Det kjem nok ikkje til å skje igjen, og eg veit det var dumt. Så, til mitt spørsmål:

Eg røykte hasj med ein kompis i går, og det er no rundt to veker til eg skal inn som rekrutt. Har nokon peiling på om dette kjem til å brenne meg på nokon måte?

Eg har høyrt mykje rart om kor lenge ein kan spore det i urinen, men fellesnemnaren er at det varierar. Ut frå det eg har lest, burde det gå ganske fort ut av systemet med tanke på at det var lite, første gong, og eg er rimeleg tung (rundt 90 kg).

No prøver eg å drikke mykje vatn og kaffi, for å rense systemet på ein måte. Har dette nokon effekt?

Håpar på gode svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikke spores etter en uke, med mindre man tar prøver av håret ditt. Dette er ikke noe de gjør til vanlig i militæret, bare husk på å ikke ha på deg samme klærne på innrykkningsdagen som du hadde på deg når du røyket.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

om du drikker mye vann og kaffe er jeg usikker på om hjelper noe spesielt. litt kanskje, men sikkert ikke nok for at det ikke skal merkes. hasj går normalt ut av kroppen etter ca 4-5 uker etter hva jeg har hørt...

Men for ditt vedkommende så er ikke det noe problem allikevel. når du får papiret som du skal skrive masse greier på så dropper du å skrive at du har prøvd noen narkotiske stoffer. da vil du heller ikke få noe problem. derimot om du skriver du har gjort det må du ta urinprøve, og viser den seg å være positiv får du en runde hos MP. Antagelig sendt hjem igjen og ett lite tillegg på rullebladet ditt.

Endret av Gsx1000r
Lenke til kommentar

Lagres det ikke i fettet da?

Siden TS er tung, så er det en ulempe for han.

Så, før rekrutten, tren, ikke spis fett eller salt (salt binder) og drikk masse vann.

Zalo hjelper ikke. Tviler på at appelsinjuice hjelper (tror ikke syreholdig drikke hjelper, for da kunne man ha drukket Coca-cola).

Lenke til kommentar
Tar de hårprøve finner de nok det de leter etter, men det tar de ikke med mindre de finner spor av noen ulovlige substanser på deg/klærne/lommeboka/mobilen din.

Slapp av, ikke hør på dommedagsprofetiene her i tråden. Nesten alt er bull. Sitter maks igjen ei uke med mindre du har puffanedpå en grammer alene (og da goodshit), fedme eller ei.

Til slutt, hårprøve tar de ALDRI i hæren da dette er DYRT, og hæren har vitterlig ikke så store budsjetter at de kaster bort penger for å ta folk som røyker en rev i ny og ned, en dagligrøyker vil jo uansett taes på urinprøven med mindre han går clean ei stund før innrykk og da er det jo ikke en issue lenger? Han er jo clean i det han rykker inn.

Så slapp av, ta livet med ro, ikke lok igjen før du skal inn og vi skal se at du går igjennom "nåløyet" uten nevneverdige problemer.

Lenke til kommentar

Siden det er første gangen du røyket vil ikke stoffet være mulig å spore i urinen din lenger enn max en uke. Det kan være mulig å finne det om man tar en prøve av håret, men det vil ikke skje. Om du møter opp i andre klær enn de du hadde på deg når du røyket, vil ikke eventuelt hunder lukte det. Om du mot all formodning skulle blitt tatt inn til pissing, vil du sannsynligvis bli holdt øye med mens du pisser. En kompis av meg som fikk være i fred når han var på pissing, tok litt Zalo på fingeren og dyppet den i urinen. Dette skal visstnok nøytralisere THC-en.

Om du likevel er redd for at de kan finne er det noen av de gamle kjerringtriksa du kan prøve. Drikk mye vann og appelsinjuice og tren mye. Svetting utskiller avfallsstoffer.

Lenke til kommentar

Røyket ganske tett selv dagen jeg skulle inn, eneste du må passe på er dusj og skifte av klær. Urinprøve taes i stikk, men aldri avlevert :) Et par idioter som ble markert ( Og måtte avlevere prøve ), ene hadde tilogmed med seg en stor plate...

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...