hotbitch Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kom over et utrolig lite og moro kamera mens jeg surfet ebay. Kameraet heter som i tittelen Holga micro-110. Jeg har mine anelser om at bildene sikkert er i crappy kvalitet, men ser jo veldig moro ut allikavel:p Er det noen som har erfaring med dette? om ikke, noen som har erfaring med 110film? Link til kameraet: http://cgi.ebay.com/HOLGA-BLUE-110-Spy-Key...%3A2%7C294%3A50 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Får du tak i 110-film no, då? Eg har surfa rundt omkring og sjekka, men har ikkje funne noko i norske butikkar, i alle fall. Lenke til kommentar
steinhj Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Får du tak i 110-film no, då? Eg har surfa rundt omkring og sjekka, men har ikkje funne noko i norske butikkar, i alle fall. Jeg kikket litt på Ebay, og det er noen å finne der. Også noen som ikke er utgått på dato. Men hvor lett det er å få fremkalt dem i Norge skal jeg ikke ha noen formening om. Var jeg deg, ville jeg gått for et kamera som bruker 135-film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå