Gå til innhold

Kunne Adolf Hitler sloss?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han sloss jo i første verdenskrig, så noe erfaring hadde han vel.

Og det kan se ut som han var en ganske så modig hardhaus også:

http://www.firstworldwar.com/features/aslowfuse.htm

Hitler's First World War career as a soldier was not only unusual but, as unpalatable as it may be, commendable. Not once did he shirk or shy away from danger. His bravery won him numerous citations and awards, including the Iron Cross First Class.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ingen hadde nok fått slått Adolf Hitler, han var beskyttet 24/7 av bævepnede livvakter. Så de som hadde prøvd å slå til "føreren" hadde nok blitt skutt ned på stedet. Det nermeste man kunne gjøre av skade på den personen var vel å skyte fra avstand. Altså noe lignende JFK assassination.

Lenke til kommentar
Men, han var jo ikke akkurat stor og muskuløs.. Kanskje mer liten og rask?

Vil egentlig heller tro han var liten og innbitt. Hvis han først hadde bestemt seg for å banke noen ville han nok kjempet til det siste.

Tror Patton kunne gitt han juling, men han ville nok vinne mot Roosevelt

Evnen til å banke en fyr i rullestol er da de fleste forunt.

Lenke til kommentar
Ingen hadde nok fått slått Adolf Hitler, han var beskyttet 24/7 av bævepnede livvakter. Så de som hadde prøvd å slå til "føreren" hadde nok blitt skutt ned på stedet. Det nermeste man kunne gjøre av skade på den personen var vel å skyte fra avstand. Altså noe lignende JFK assassination.

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre? Irriterer meg når folk vrir og vender på alt

Lenke til kommentar

jeg velger å tro at han kunne slå fra seg om han ville.

Han sloss jo i første verdenskrig, men det var vell kansje ikke nevekamper.

er ikke nazist på noen måte, men er noe med nazismen, nasjonalisme og greier med den ariske rasen som fasinerer meg :p Men forstår jo at det er galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...