citizenerasedz Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 som sagt, jeg får 9 pop up meldinger ved oppstart (har trykket en bort på bilde) + at maskinen vanligvis klarer å komme inn på 3 "MYFACEBOOK.COM" sider ved oppstart av datamaskin. Jeg tror da dette er en liten SPYWARE men finner ikke ut hvilken. Noen som har noen fjerneste aning? jeg har ikke mer info en den du ser på bilde. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Problemet er at du ikke bruker kardang. Endret 14. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Følg veiledninga og post logger her i din eigen tråd så skal me sjå om det er spyware. Lenke til kommentar
citizenerasedz Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Nei jeg vil ikke laste noe mer ned for å få dataen til å funke. Dette blir bare for dumt, her kommer jeg og spør om hjølp og alt jeg får vite tilbake er "LAST NED DITT, LAST NED DATT". Det var faktisk det som startet problemet med det første. Nei, dere er ubrukelige, jeg fikser dette selv. Mamma frarådet meg å følge linkene til Norbat. Jeg stoler mer på mamma enn dere. edit: OHMYFUCKINGGOD, fulgte en av linkene til Norbat og nå sitter jeg på EN ANNEN DATAMASKIN IKKE DRA INN PÅ DE LINKENE, DE ER FULLE AV VIRUS!!!!!!!!!! Endret 14. juli 2009 av citizenerasedz Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) @citizenerasedz: Du skal få lov å meine akkurat det du vil om alle lenkjer eg poster, men det å påstå dei er fulle av virus blir vell å dra det litt langt? Rart at du er den første som påstår det er virus når ingen andre før deg har sagt det. Somme er kanskje redd Combofix, og det kan godt hende du er det for alt eg veit. Derfor har du iallfall alternativ i å køyra Malwarebyte's Anti-Malware og HijackThis. Dersom du søker litt, evt berre les i andre trådar her, finn du ut at desse programma har redda mange. Kven du stoler mest på er irrelevant i denne topicen. Når du spør etter hjelp i eit offentleg forum må du forvente å få svar, der kanskje ikkje alle svar samsvarar med ditt og/eller mor di sine meininger/erfaringar. Til alle dei som ikkje veit det; norbat er ein av dei som gjer mest gratis malwaresupport på diverse norske forum og fortener absolutt ikkje slik skittkasting. Viss du var så redd for å trykke på linken eg posta tidlegare, kvifor gjorde du det då på ein anna pc? Logikken stemmer ikkje heilt her, men det kan vera fordi hjernen min har tatt ferie. Sidan me ikkje har aning kva måte mor di godtar for å "redde" dataen din, er eg redd du må spørre kva ho godtar så kan me kome med forslag innan rammene Endret 14. juli 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ta det med ro Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Mamma frarådet meg å følge linkene til Norbat. Jeg stoler mer på mamma enn dere. Å gjøre som mamma sier er i utgangspunktet veldig aktverdig, det bør vi ikke kritisere deg for. Men som alle andre sier oppskriften er skrevet med formål å hjelpe deg og andre å bli kvitt spyware. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå