Gå til innhold

Noen fra Kongsberg?

trollhatt

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her på +/- min alder (23) som bor i Kongsberg? Begynner høyst sansynlig på HiBU der nå i august og selv om man alltids blir kjent med folk via skolen tenkte jeg kanskje jeg kunne tjuvstarte litt :D

Aldri vært i Kongsberg før, selv om jeg bor 1,5 time unna - er det grei by å bo i? Avstand til ting og tang osv.

Håper bare jeg får fiksa leilighet før evt. skolestart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri bodd i Kongsberg, men gått på skole der i noen år, og skal tilbake på skole der for å fullføre vgs.

Det inntrykket jeg har av Kongsberg er veldig bra. Og jeg har hørt at studentmiljøet der er konge, uten at jeg skal si noe sikkert da jeg ikke har opplevd det personlig, og kun har gått på vgs der.

Jeg flytter forøvrig til ei bygd utafor Kongsberg, og fyller 21 i år.

Lenke til kommentar
Ah, ja - jeg vurderte å flytte litt på utsida KOngsberg jeg og, men det var før UP kom og tok lappen min. Så siden jeg overhodet ikke er fan av kollektiv transport "må" jeg fikse leilighet nærmest mulig ting - latskapen lenge leve.

Kollektivtransporten fra bygdene utafor og til Kongsberg er ikke helt konge heller. Men det blir veldig mye billigere for meg å bo litt utafor, så da ble det sånn. Helst skulle jeg blitt i Oslo, men stipender og sånn for vgs-elever er ikke helt kompatible med leieprisene der. :p

Lenke til kommentar

Hah, Oslo får du meg ikke til å flytte til uansett - storby ferie og sånn er en ting, men å bo der... nei, det er ikke noe for meg. Blir for mye folk/trafikk/you name it.

Kongsberg størrelse på by og til ca hjembyen min (Larvik) passer meg finfint :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...