psyk Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 noen som vet om hvilket ptogram som er best å bruke eller andre metoder??? Roy Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 du klikker på fila en gang.. så venter du noen sekunder før du klikker en gang til.. sitt helt stille så vil du få muligheten til å endre navnet.. klikk bak den siste E'n.. og trykk backspace tre ganger.. så konsentrerer du deg, for da kommer det virkelig vanskelige.. så ser du ned på tastaturet.. og klikker på de bokstavene du ønsker.. n00b. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvis en fil er sli: bin.exe tar du vekk exe og da blir det .bin Så kan du bruke ett program som heter Bin to iso det gjør bin filer om til iso filer. Men det er ikke anbefalt, ville heller hatt bin filene hvis jeg var deg ja.. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ehm? for noen svar Skal du gjøre om .exe fila til .iso format.. eller bare rename den? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 gå hit: "tools>folder options>view" så trykker du på "hide file extension for known file types". da kan du se på alle filer hva slags det er, f.eks: .exe, .zip, .iso. dette skal virke Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 du klikker på fila en gang.. så venter du noen sekunder før du klikker en gang til.. sitt helt stille så vil du få muligheten til å endre navnet.. klikk bak den siste E'n.. og trykk backspace tre ganger.. så konsentrerer du deg, for da kommer det virkelig vanskelige.. så ser du ned på tastaturet.. og klikker på de bokstavene du ønsker..n00b. Hvis du gjør dette istedet for å trykke 'F2' eller høyreklikke og velge 'Gi nytt navn' er det vel du som er "über-n00b-2k" (for å si det på et språk du skjønner). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Man kan ikke bare rename filer etter ønske de må konverteres.. Espen du får heller stikke en å kalle folk for noob, kødd. burde bannes..! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Espen F: Skjerp oppførselen din igjen. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Espen F: Skjerp oppførselen din igjen. jada... p.s. Mr.Ueland: flott research du gjorde.. sendte meg en pm om advarsel.. hvor jeg deretter forklarte at spillet ikke hadde kommet enda.. n00b... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 masse bull***n00b. Hva om windows ikke viser filendelsen? Hva gjør du da? Vil det eminente svaret du gav fungere? Nope. Kutt ut dissingen av andre forummedlemer Du har vært på foumet såpass lenge at man skulle tro at du har lært deg vanlig folkeskikk. Det vil vel ikke uten videre fungere å endre filendelsen fra bin til exe. Filen vil ikke være mulig å kjøre. Den er nødt til å konverteres. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 masse bull***n00b. Hva om windows ikke viser filendelsen? Hva gjør du da? Vil det eminente svaret du gav fungere? Nope. Kutt ut dissingen av andre forummedlemer Du har vært på foumet såpass lenge at man skulle tro at du har lært deg vanlig folkeskikk. Det vil vel ikke uten videre fungere å endre filendelsen fra bin til exe. Filen vil ikke være mulig å kjøre. Den er nødt til å konverteres. ikke hvis det er en iso fil fra før. da er det bare å rename som jeg viste over... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Trykk start-kjør...-cmd og du får opp et dos vindu. Der skriver du: cd E:filerosv... til den mappen du har fila i. Deretter: rename fil.exe til fil.iso dette har fungert bra for meg, men det kan jo være bare råflaks Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kutt ut dissingen av andre forummedlemer Du har vært på foumet såpass lenge at man skulle tro at du har lært deg vanlig folkeskikk. Espen F alias Fake har alltid hatt problemer med å uttrykke seg desverre, d er vel x-antall "ferier" beviset på..... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 x-antall??? har hatt EN fåkkings ferie! og hva om jeg bare bruker n00b som en signatur? er ikke SIKKERT jeg skriver det til den personen... kanskje jeg bare ville se hvordan det ble seende ut? jaja.. n00b Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Så ikke sett den nederst i posten. Sett den i siggen. Lenke til kommentar
psyk Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 det var litt dårlig formulert av meg dette, beklager, men skal gjøre den om fra exe til iso fil eller bin fil hvis det går?? noen flere som vet noe nå?? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 masse bull***n00b. Hva om windows ikke viser filendelsen? Hva gjør du da? Vil det eminente svaret du gav fungere? Nope. Kutt ut dissingen av andre forummedlemer Du har vært på foumet såpass lenge at man skulle tro at du har lært deg vanlig folkeskikk. Det vil vel ikke uten videre fungere å endre filendelsen fra bin til exe. Filen vil ikke være mulig å kjøre. Den er nødt til å konverteres. ikke hvis det er en iso fil fra før. da er det bare å rename som jeg viste over... Og poenget med renaminga er hva? Kan jo ikke bare forandre en *.exe til *.iso og tro at man har fått en iso-fil. Den vil jo ikke fungere. Renamer du en *.mp3 til *.exe har du jo en exe-fil som ikke virker, men som kan spilles av i winamp. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 n00b. Idiotisk, hvis han lurer på noe, så skal vi svare. Det er det vi er her for. Ikke for og slenge dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå