Arcadia Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 finnes det noen måte å finne ut hvor mange som har besøkt siden min på uten å få sånn harry teller som alle kan se? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er ingen problem. Men det kjem litt ann på kva språk du vil ha denne i. Eg hadde nok personleg velt PHP då eg har mest efaring med dette, men det er vel ei ganske vanleg funksjon i Javascript óg. Eit google-søk gjer deg nok betre svar. Det kjem litt ann på om du vil ha eit heilt ferdiglaga, eller eit du sjølv må implentere i kodane dine. Lukke til, håper du forstod. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 For litt mer statistikk på sidene dine enn bare besøkende, kan jeg anbefale Google Analytics. Du legger inn et par linjer med kode i sidene dine, og vips har du besøksstatistikk via Google Lenke til kommentar
Arcadia Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 tok i bruk google analytics, virker som det er veldig bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå