Bandini Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det noen som kan anbefale et enkelt og bra animasjons program? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ville no meine at det er ganske mykje som høyrar innafor gruppa "animasjonsprogram". Du kan jo båe animere todimensjonale og tredimensjonale figurar, dessutan kan det jo vere du meiner noko som kunne likna på noko frå verkelegheita, eller berre "strekmenner". Så det spørs kva du vil. Eg hev sjølv kikka litt på eit animasjonsprogram for 3D-figurar, som heiter Blender. Men eg orka ikkje å setje meg heilt inn i det du må gjere for å installere programmet. Du må visst ha eit programmeringsspråk som heiter Python for å kunne bruke programmet. Men eg veit at Blender skal vere ganske bra, berre sjå på nokon bildar av kva folk har laga med det. EDIT: Ordplasseringsfeil! Huffameg! Endret 14. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Bandini Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Det blir for vanskelig å starte på noe så avansert nå. Jeg tenkte noe litt enklere. Selve animasjonen blir primært for illustrasjon, og så bruker jeg talebobler til å fortelle historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå