Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ahhhh! Så herlig med 320kbps musikk gjennom skikkelige high def Headphones. Ugress er så deilig musikk! Ingenting er som å ligge i gresset i en stoooor park under sola, og streame Spotify i superkvalitet! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Digg å slippe den jævla reklamen iaff. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Reklamen plaget med ikke i det hele tatt. Det var pga høyere bit rate og støtte til Spotify at jeg kjøpte premium. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 det er jo fett irriterende Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Holder meg til FLAC jeg, men Spotify er definitivt noe for eksterne enheter (les: mobiltelefon). Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 jeg blir selv å abbonere på spotify når jeg har fått internett i min nye leil. skal bli kjekt med litt høyere kvalitet på musikken. ang reklame, har ikke hatt det på 5 dager nå, ikke en eneste reklame. merkelig, men fantastisk Lenke til kommentar
kommer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Takk YellowCake, nå fikk du meg til å kjøpe premium. 1 188 kr fattigere, angrer ikke et sekund :D:D Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Går det ann å kjøpe spottify premium life time? Alts ikke abonerer vær månde men kjøpe det og ha det for alltid? Og er det veldig stor forskjellig på kvaliteten? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har invite til Sportify? Har lyst til å prøve får jeg kjøper premium. har nemlig hørt mye bra om Sportify. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Google det bare. Er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Google det bare. Er ikke så vanskelig. Sorry, visste ikke at det finnes triks for å få gratis invites. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Fikk du det til? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 er det mer musikk på premiumen?? som for eksempel metallica elle ac/dc? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, men man får tilgang til nye musikk tidligere enn de som ikke betaler. Samt at all ny musikk kommer i 320kbps i stedet for 160kbps. I tillegg til dette jobber de med å legge ut samtlige låter i 320kbps for de som betaler. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hm, vurderer nå å kjøpe Premium selv. Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 99,- i måneden. Jeg synes det burde vært "årsabonnement" som var litt billigere. Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Spotify Premium er den beste musikkinvesteringen jeg har gjort noensinne. Synes 99 i måneden for tilgang til titusenvis av album er en kjempedeal - særlig nå som de har oppgradert kvaliteten for betalende brukere. Jeg pleide å bruke minst 4-5 ganger så mye i måneden på musikk og fikk da max et nytt album i uka Krysser fingrene for at de kommer med en mobilklient i løpet ikke så lang tid nå som 'fri bruk' av datatjenester over mobilnettet begynner å bli overkommelig. Jeg håper bare folk innser hvor bra deal Spotify egentlig er og er villige til å betale; de kan neppe overleve på sikt hvis en betydelig overvekt av kundemassen er 'gratispassasjerer'. Endret 19. juli 2009 av TubXtra Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som har invite til Sportify? er det mer musikk på premiumen??som for eksempel metallica elle ac/dc? Hm, vurderer nå å kjøpe Premium selv. Hvor mye koster det? Alt dette står her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Lenke til kommentar
Constant Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvordan man kan skaffe seg spotify nå til dags (uten å evt. styre med å skifte i.p. og greier for å utgi meg å være i et annet land)? Google hjalp ikke stort :/ Er selv veldig interessert i dette, og 99,- i måneden er jeg veldig villig til å betale for å kunne streame musikk i 320 kb/s døgnet rundt (: Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvordan man kan skaffe seg spotify nå til dags (uten å evt. styre med å skifte i.p. og greier for å utgi meg å være i et annet land)? www.spotify.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå