657 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Eg har nettopp kjøpt meg ein Vostro 220 hos Dell. Har hatt den nesten 2 veker no, og plutselig når eg slår den på, så lyser startknappen oransje i steden for blått. Eg såg raskt igjennom ei informasjonsbok der eg finn ut at hovedkortet ikkje kan starte initialisering. Problemet oppstod samtidig som eg prøvde å kopla til skjerm nr. 2. Hovudskjermen er kopla til eit eksternt skjermkort, mens eg prøvde å kopla til den andre skjermen direkte til hovudkortet. Noko med dette å gjere? Det står jo kva som er feil, men ikkje kva eg skal gjere for å fikse det. Nokon tips? vil helst unngå å opne PCen, for eg har lite greie på det. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 kontakt support, de har god greie på dette med feil og hva slags muligheter det er å få fikset dette med tanke på garantier. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er ganske sikker på at ikke du kan bruke det intregerte skjermkortet som bruker intel driver,samtidig som du bruker ditt ati skjermkort(ati driver) i PCI-Express slotten. Hjalp det ikke å fjerne kabelen fra det intregerte skjermkortet? Lenke til kommentar
657 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Har sjølvsagt prøvd det, uten hell. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hvis du gjør som Zeph sier,så skal bios gå tilbake til "PCI-Express som standard" Legger ved et bilde,hvis du ikke vet hvordan du tar en clear cmos! Endret 15. juli 2009 av ask99 Lenke til kommentar
657 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Eg har sendt ein mail til Dell, får sjå kva dei sei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå