runela Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei. Vurderer og kjøpe meg MOM men hvor mye nytt er det i det? Er bare lvl. 24 nå. Skal jeg kjøpe spillet nå eller burde jeg vente til jeg er lvl. 50? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ekstremt mye, hoh tro meg, jeg har ikke tid/ork til og liste opp alt men: 2 nye classes (Rune keeper(DPS/Healing) og Warden(Tank)) 2 nye områder. Moria (sykt svært, men veldig VELDIG irriterendes) og Lothlorein (alver) Legendary Weapons, de trenger ikke forklaring engang Massevis av nye instances og 3 nye Raids Max Level 60 (og da følger det selvfølgelig med skills til klassene iløped av disse levlene) Volume II av Epic-Book serien. Akkurat nå så er vi oppe i Bok 8 i Volume II hvorav vi avslutter i Lothlorein så langt jeg vet (ekke ferdig med denne enda så). Jeg anbefaler på det sterkeste at du kjøper Mines of Moria, om ikke nå så ivertfall når du nærmer deg høyere level Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Du bør absolutt kjøpe Moria. Mange sier det er irriterende og kjedelig der, men det er bare til du har gjort deg kjent. Det blir bare morsommere og morsommere jo lenger du kommer. Det er jo når man nærmer seg max level spillet virkelig begynner, når man kan bli med på de kuleste instancene. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du kan jo alltids LASTE ned MoM istedet for å kjøpe? Men du bør absolutt skaffe det, uansett lvl ^^ Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tviler sterkt det hjelper og laste ned noe Må uansett kjøpe det for og få tilgang fra Serveren sin side. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjekt å laste det ned, så man slipper å dra i butikken, men betale for å spille må du uansett gjøre. Lenke til kommentar
runela Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Da var Moria bestilt. Blir vell installert når jeg nermer meg level 50.. må vell ta meg en tur Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da var Moria bestilt. Blir vell installert når jeg nermer meg level 50.. må vell ta meg en tur Om du faktisk har det, synes jeg du skal installere med en gang. Er jo en del nytt for alle klassene, som du går glipp av om du ikke gjør det:) Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå får du ikke spille lotro uten at du har innstalert alt av oppdateringer som er til spillet. Inkludert mines of moria, så du trenger ikke innstalere noe. Eneste du trenger å gjøre er å registrere Mines of moria koden din på cog codemasters på din bruker så kan du gå inn i moria\eregion. Dette er bare til og gjøre med en gang, ikke vits å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå