JosseF Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) I morgen skal jeg reise langt med bil, og skal stoppe et sted på elkjøp. Vil gjerne sitte med pcen på bilturen, og på elkjøp.no er det en adapter. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...lMAAAEO..I03xiL Det står at den kan brukes til pcen, men lurer på om man trenger noe ekstra til den? Håper på raskt svar Endret 14. juli 2009 av JosseF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei det skal gå fint å plugge laderen til PCn din rett inn i stikkkontakten. Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Nei det skal gå fint å plugge laderen til PCn din rett inn i stikkkontakten. Så er det stikkontakt i andre enden? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skulle nesten tru det var ein slik euro kontakt: http://files.sandberg.it/products/images/md/502-28_md.jpg Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg bruker altså min vanlige strømforsyning i den adapteren? Endret 14. juli 2009 av JosseF Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 trur du kjem til å bli litt skuffa. Har googla litt på produktet og funne ut at det berre kan levere 75W på 5 minuttar. Skal du bruke det kontinuierleg kan det berre levere 56watt. sidan dei fleste berbare har ein straumforsyning med jorda kontakt er eg usikker på om du kan bruke denne. Pga dorleg info om produkt å elkjøp og internett generelt så må du nesten berre sjekke når du kjem til elkjøpbutikken. Lenke til kommentar
JosseF Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Okei, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå