Dragavon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Flott kjøler, men eg sverger nå til vannkjøling uansett Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 flu: Dette er ikke et norsk rettskrivningsforum, et medlem som ikke skriver like bra rettskrivning som deg er likevel velkommen. Det finnes et eget forum her for folk som ønsker å kvine om nettopp rettskrivning der du kan finne dine likemenn. Men seriøst, har ikke denne kjøleren vært på markedet i 8-9 mnd? Virker slik etter et Google søk. () haha..., hvis du leser posten nøye en gang til så ser du et det er nøyaktig det du nå skriver som jeg også poengterer.....og...understreker det med at HVIS man skal poengtere slikt er det komplett dust å gjøre det i slapp språkform... case closed ! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Som sagt flere ganger allerede så ville det vert fint med en oppdatert test av true-black, og ikke minst en ny test av Noctua NH-U12. Jeg vil nå tro at True-black er en god del dårligere. Det er jo et slags belegg på kjøleribbene, og i tillegg så er den laget av et annet metall som ikke leder like godt regner jeg med, så jeg er ikke overrasket hvis den er tett oppimot 10*C dårligere. Når man ser på kjølere etter mye tester så ser det ut som om kjøleblokka som ligger på CPU, og varmerørene opp derifra er det som har serlig betydning. Virker ikke som om kjøleribbene er så kritisk når det gjelder varmeoverføring bare det er mange nok. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Irriterer meg at det ikke er noen norske butikker som har denne inne for tida. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hurra, skal hente Thermalright TRUE Copper på posten nå.Håper jeg får låne en av de trallen deres, så jeg får den hjem.lolNå blir det klokking til sølvpastaen spruter! God jul alle sammen! 2 Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hurra, skal hente Thermalright TRUE Copper på posten nå.Håper jeg får låne en av de trallen deres, så jeg får den hjem.lolNå blir det klokking til sølvpastaen spruter! God jul alle sammen! Gratulerer, jeg bruker denne fremdeles og er grundig fornøyd. Bare husk at den er grisetung, jeg valgte å fortøye noe av vekten på motsatt side av kabinetttet. bilde av "oppheng": (kan forstørres) http://www.diskusjon...ttach_id=351690 Jeg brukte "tråden" mellom strikkepinne på en rundpinne, bilde dette for å benytte et materiale som over tid ikke strekker seg, samtidig som det ikke leder strøm... Kjører nå Noctua NF-P12 push/pull fremfor SilenX turbinene (120x38), det var ikke nødvendig med slikt trykk... Har førvrig klokket min i7 920 (C0) til 3,8Ghz og er skjeldent oppe på 55c i tyngre spill.. i7 920 C0 batch'n har max temp på 69,7c, temperaturene jeg fikk etter klokk koste seg på rundt 65c i en 24timers runde i prime95 Bruker AC5-pasta. Lykke til med montering og klokking, god jul til deg og Endret 17. desember 2010 av iRobot Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei og godt nytttår! Takk for tipset, ja, oppheng er nok lurt, den var ubegripelig tung. Ikke det at ikke kortet tåler det, men liker ikke å ha den vinglende der i lengden. lol Likte opphenget ditt, veldig smart og effektiv.! Kudoz! (Strikkepinner bestilt hos søs. ) Ja, har hørt mye bra om Noctuakjølerne. Tror jeg vil ha denne til utstilling med radiatoren ut glasset i et lite kabinett. :-D Gir kanskje en lyd når grunnmuren er støpt. Vennlig hilsen Ronny Hurra, skal hente Thermalright TRUE Copper på posten nå.Håper jeg får låne en av de trallen deres, så jeg får den hjem.lolNå blir det klokking til sølvpastaen spruter! God jul alle sammen! Gratulerer, jeg bruker denne fremdeles og er grundig fornøyd. Bare husk at den er grisetung, jeg valgte å fortøye noe av vekten på motsatt side av kabinetttet. bilde av "oppheng": (kan forstørres) http://www.diskusjon...ttach_id=351690 Jeg brukte "tråden" mellom strikkepinne på en rundpinne, bilde dette for å benytte et materiale som over tid ikke strekker seg, samtidig som det ikke leder strøm... Kjører nå Noctua NF-P12 push/pull fremfor SilenX turbinene (120x38), det var ikke nødvendig med slikt trykk... Har førvrig klokket min i7 920 (C0) til 3,8Ghz og er skjeldent oppe på 55c i tyngre spill.. i7 920 C0 batch'n har max temp på 69,7c, temperaturene jeg fikk etter klokk koste seg på rundt 65c i en 24timers runde i prime95 Bruker AC5-pasta. Lykke til med montering og klokking, god jul til deg og Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 En liten epic necro her nå: En Thermalright TRUE Copper med brakett/bakplate til s1155, er den fortsatt konkurransedyktig i dag? Har ikke fulgt så nøye med på om det er noen større forskjeller i materialer/kontruksjon/annet på gamle og nye luftkjølere... Jeg sitter på 2stk. TRUE Copper nå, men har strengt tatt ikke behov for begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå