Dovendyr Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Noen som har erfaring med mcafee? Jeg har ikke prøvd så mange antivirusprog. Norton har jeg prøvd, men syntes at det tok for mye av min tid forran pcèn. Fikk en versjon av kaspersky med hovedkortet, men det rota seg til med nøkkelen når jeg reinstalerte windows. Nå sitter jeg igjen med mcafee internettsecurity 2009. Endret 14. juli 2009 av Dovendyr Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det er bra ja. Litt uvant grensesnitt i forhold til andre antivirusprogrammer. Det er dog bare en tilvenningssak, og kan egentlig ikke ansees som negativt. Skal man sette noe negativt, så sies det at McAfee er den nye Norton når det gjelder systemressurser. Med andre ord, det antivirusprogrammet som biter mest over systemressursene. Når det gjelder personlig mening, så vil jeg ikke si dette stemmer. Når det gjelder brannmuren, så er den også en av de beste synes jeg. Den holder kjeft og gjør jobben sin, det meste er allerede forhådnsinstallert på hva som kan godkjennes og hva som skal blokkeres. ZoneAlarm har også en slik funksjon, men McAfee synes jeg gjør det bedre. Endret 14. juli 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Dovendyr Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har kjørt mcafee i et par dager nå og jeg må si jeg liker det. Det gjør liksom ikke så mye ut av seg. Det tar litt tid å starte opp, men det gjorde saktens meg norton og. Den SiteAdvisorèn er jeg litt skeptisk til, ikke at den gjør jobben sin, men at den kan senke farten på browseren. Vi får se. alt i alt, jeg tror jeg kommer til å like denne. Takk for respons. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg har kjørt mcafee i et par dager nå og jeg må si jeg liker det. Det gjør liksom ikke så mye ut av seg. Det tar litt tid å starte opp, men det gjorde saktens meg norton og. Den SiteAdvisorèn er jeg litt skeptisk til, ikke at den gjør jobben sin, men at den kan senke farten på browseren. Vi får se. alt i alt, jeg tror jeg kommer til å like denne. Takk for respons. Du kan fjerne andre programmer fra oppstarten. gå på start--> kjør og skriv inn" msconfig" trykk "ok" vista: start-->søk på "kjør,run" --> skriv inn "msconfig" trykk "ok" Gå på fanen oppstart, der kan du fjerne unødvendige programmer fra oppstarten som eks. Sony ericsson pc suite, eller Windows live messenger. Msconfig , her har jeg slått av det jeg vil ikke skal starte opp automatisk. Hvis du har Ccleaner så er den en fordel, da ser du hele filbanen. Du slipper og starte maskinen på nytt etter du har slått av de programmene som du ikke vil skal starte opp. Ccleaner rydder også i registeret, fjerner cookies og kan avinstalere programmer.Lastes ned her Dette gjør at PCen starter opp raskere. Bare ta vekk det du ikke trenger. Er det noe så spørr du oss. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Dovendyr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Tusen takk for kjempetips, men den Msconfigreia kan jeg med. Har aldri brukt Ccleaner da,har hørt om det men aldri hatt det på noen av maskinene mine, kanskje det er på tide jeg installerer det på min splitte nye og selvbyggde gamingrigg. Takker og bukker :!: Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tusen takk for kjempetips, men den Msconfigreia kan jeg med. Har aldri brukt Ccleaner da,har hørt om det men aldri hatt det på noen av maskinene mine, kanskje det er på tide jeg installerer det på min splitte nye og selvbyggde gamingrigg. Takker og bukker :!: Ja, du kan fjerne cookies, og rense og repare registeret Bruker den ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå