Gå til innhold

Packard Bell Dot m/a Netbook AMD L110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg får kanskje min i morgon.

Eg har snust lenge på ein portabel pc, og fall pladask med ein gong eg såg denne. Opphaveleg har eg venta på Lenovo S12, men der blei det utsetjingar heile tida, og ettersom eg las meir og meir fekk eg mindre og mindre sansen for Atom N270.

Eg sleit og med å finne reviews, men det viser seg at netbooken "Gateway LT3103u AMD Netbook" som blei lansert i statane nøyaktig den same pc'n. Opphaveleg er det Acer som eig båe Gateway og Packard Bell, og difor har dei bestemt seg for å splittet pc'n opp i to forskjellige merker, men med nesten nøyaktig same innhald.

Med dette i baktankane blei det plutseleg litt lettare å finne reviews:

http://www.gadling.com/2009/06/27/gadling-...u-11-6-netbook/

http://www.youtube.com/watch?v=uUj9iIHHXcw

http://www.liliputing.com/2009/07/gateway-...enchmarked.html

http://www.netbooktech.com/2009/06/29/unbo...6-inch-netbook/

Personleg gleder eg meg som ein unge til å få maskina =D

Eg kan kome tilbake med eit mykje fyldigare innlegg i morgon (kanskje med bilete og snacks), om eg faktisk har fått pc'n då =)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Klarte ikke å vente jeg heller, så bestilte meg den igår og har den foran meg nå.

Første som slår meg er at batteriet stikker ut på baksiden. Ellers så ser den ganske strøken ut. Den har glossy skjerm dessverre (visste det før jeg bestilte), men venner meg nok til det.

Kommer tilbake med mere info senere, holder på å installere/gjenopprette Windows Vista Home Basic.

Lenke til kommentar

Ohh, gratulerer. Eg får nok ikkje min før i morgon (teite postsystem på landsbygda).

Det med batteriet er eg fullt klar over, og vil nok ikkje plage meg nemneverdig.

Eg vil absolutt anbefale deg å installere xp eller Windows 7. Den Vistaen som følgjer med inneheld utruleg mykje bloatware (software som er med på å treige ned systemet). Om dette ikkje er ei mogelegheit for deg ville eg i alle fall tatt ei grundig oppreinsking i "legg til/fjern programmer", og fjerna alt som du absolutt ikkje treng.

Korleis føler du byggjekvaliteten er? Kan du presse tastaturet ned i chassis? Gode tastar?

Eg kom over eit forum i går kveld kor ein kar hadde sett inn ein Turion X2 prosessor. Litt kjekt å kunne ha den mogelegheita, men noko slikt trekk mykje straum og genererer mykje varme.

Lenke til kommentar

Takk takk, er fornøyd hittil.. har ventet lenge på en netbook som har nogenlunde greie specs uten at man må kjøpe ekstra batteri og ram.

Batteriet kommer nok ikke til å plage meg heller, eneste gangen jeg legger merke til det er når den er i lukket positur. Den fungerer jo som et fint ben for å løfte opp pc'en fra bordet også slik at luft kommer inn.

Den blanke overflaten på toppen derimot kommer nok til å bli veldig preget av fingeravtrykk. Skjønner ikke hvorfor de skal ha pianolakk på alt... matt finish FTW sier jeg nå bare.

Kommer nok ikke til å beholde Windows Vista så veldig lenge, tenkte jeg bare skulle få testa den kjapt, og da var Vista det enkleste alternativet :)

Software som følger med på Vista-installasjonen:

Packard Bell bundle med masse rart..

Norton Internet Security 2009 i 90 dager

Microsoft Office Student Version i 60 dager

Microsoft Works 9

Adobe Photoshop Elements 6.0

Windows Live

Google Desktop

Adobe Acrobat Reader

Eneste som er viktig for meg er å finne et raskt OS hvor jeg kan bruke ICE-modemet mitt. Windows 7 RC1 blir nok det jeg kommer til å teste først.

Nå er ikke jeg den som hamrer mest når jeg taster, men det kjennes helt greit ut. Veldig flate taster da, så man får ikke så god følelse mellom tastene som på et vanlig tastatur.

Testet å spille av en h264-video i 720p med MPC, og det gikk overraskende bra.

Vifta går stort sett hele tiden og CPU ligger på 100%, men den støyer ikke så mye at det er plagsomt. Tror nok jeg holder meg til cpu'en som følger med med tanke på varme, støy, batterilevetid og garanti.

post-9523-1247685763_thumb.png

post-9523-1247685773_thumb.png

post-9523-1247685788_thumb.png

post-9523-1247685795_thumb.png

post-9523-1247685805_thumb.png

post-9523-1247685815_thumb.png

Endret av Binary
Lenke til kommentar

Då sit eg på mitt eksemplar av maskina! Herlig maskin altså.

Windows Vista gav eg ganske enkelt blaffen i etter oppstart, og er no ferdig med å slenge inn Windows 7. Skjermkort og WLAN kom seg etter litt fikling med drivere, men alt essensielt fungerar no utruleg bra. Er vel berre software for webcam og touchpad eg ikkje har fått opp enda.

Tidlegare i dag prøvde eg å fyre opp Ubuntu Live-usb (9.04), men den klarte eg ikkje å boote. Etterpå skal eg heller prøve å installere greie, håpar ting går betre då :)

Lenke til kommentar

Gratulerer til deg og :)

Vista Home ble glatt fjernet her om dagen hos meg og.

Prøvde først å legge inn Ubuntu Remix, men kom ikke særlig langt før det skar seg.

La derfor inn Windows 7 istedenfor.

Fulgte instruksen her for å legge Windows 7 RC1 på en minnepinne.

http://kmwoley.com/blog/?p=345

Eneste unntaket var vel at jeg formaterte med "FORMAT FS=FAT32 QUICK" istedenfor "FORMAT FS=NTFS".

Brukte WinRAR for å pakke ut ISO rett til minnepinnen.

Windows 7 installerte ikke WLAN- og VIDEO-drivere ut av boksen, men dette lot seg greit fikse etter at jeg fant ut hva slags modell WLAN-kortet var.

Control Panel -> Device Manager -> Other devices -> Network Controller -> Update Driver Software -> Browse my computer for driver software -> Let me pick from a list of device drivers on my computer -> Network Adapters -> Atheros Communications Inc. -> Atheros AR9285 802.11b/g WiFi Adapter

Skjermkortdriveren fikk jeg oppdatert via Windows update.

La senere inn ATI sine drivere som jeg lastet ned fra

http://support.amd.com/us/gpudownload/wind...iw_vista32.aspx

Installerte også Synaptics sine drivere for Touchpaden ved å laste ned fra

http://www.synaptics.com/support/drivers

ICE-modemet mitt fungerer også fint med Windows 7 32-bit, får se om jeg muligens tester 64-bit senere også.

Endret av Binary
Lenke til kommentar

Hehe, eg tok glatt ein wipe av heile harddisken og slengte inn Win7 (x64). Ordning av drivere var ikkje noko stress nei. Driver til skjermkortet kan til og med installerast via Windows Update (doh, såg etterpå at du nemnte dette :))

Eg fekk heller ikkje til Ubuntu Remix, men kan ikkje seie eg har prøvd noko særleg (er vel berre nokon boot-options som skal aktiverast). Eg skal snart prøve eit par andre distroar.

Dei siste dagane har eg prøvd å få til OS X (10.5.7), men dette har eg endo ikkje fått til. Ein versjon fekk eg til å installere (har problem sidan eg manglar minnepinne som er større enn 4GB), men den ville ikkje boote. Neste versjon var større enn 4GB og eg måtte extracte filene til ein partisjon, noko som viste seg å vere særs mykje vanskelegare enn det høyres ut som. Dette prosjektet er difor lagt på is inntil vidare.

Webcam-software for Windows 7 kan du ordne ved å finne driverane til Acer AO751h (ettersom dette er den skumle vetlebroren til Dot m/a hardwaremessig), prøv her.

:)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Prøvde først å legge inn Ubuntu Remix, men kom ikke særlig langt før det skar seg.

Eg har funne ei løysing på dette (om du hadde same problemet som meg, that is).

Eg la merkje til at minnepinnen min "slutta å fungere" når eg boota frå minnepinnen. Dvs. først booter du opp, og deretter velger du install-metode og slik. Når dette er gjort og du går vidare kjem "splash-screenen (ubuntu logo)", når denne kom opp slutta minnepennen min å lyse. Difor prøvde eg på nytt, men rett etter at splash-screenen kom opp tok eg utav minnepinnen og satt han i att. Dette gjorde at minnepennen blei resatt, og Ubuntu klarte å skrive til den.

No sit eg altså og ventar på at installasjonsprosessen skal bli ferdig. Det blir spanande å sjå om ting virkar out of the box (eg har ikkje store trua på wifi) =D

Endret av aspic
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...