Mongotryne Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Har begynt å lære meg med Vegas og lagde en liten testfilm igår. Problemet mitt er at det ikke går an å lagre den. Jeg trykker på "Render as" og ordner alle innstillingene. Trykker på OK. Men Det stopper på 0%.. Det kan jo umulig ta over 3 timer og lagre en 2min film som boksen sier... Noen tips`? Løst: enkelt og greit, kopierte prosjektet og limte inn i et nytt... Funka fint det Endret 15. juli 2009 av Mongotryne Lenke til kommentar
xvis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har begynt å lære meg med Vegas og lagde en liten testfilm igår. Problemet mitt er at det ikke går an å lagre den. Jeg trykker på "Render as" og ordner alle innstillingene. Trykker på OK. Men Det stopper på 0%.. Det kan jo umulig ta over 3 timer og lagre en 2min film som boksen sier... Noen tips`? Har brukt demoversjonen av Vegas Platinum, og den fungerte veldig bra med råvideo i dv-format. Meget rask rendring. Har ikke HD-kamera selv, men vet at du skal ha seriøs hardware når du skal rendre ut video i AVCHD-format (om det er ditt format, da), men 0% etter 3 timer hørtes litt i overkant ut... Lenke til kommentar
Mongotryne Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Har brukt demoversjonen av Vegas Platinum, og den fungerte veldig bra med råvideo i dv-format. Meget rask rendring. Har ikke HD-kamera selv, men vet at du skal ha seriøs hardware når du skal rendre ut video i AVCHD-format (om det er ditt format, da), men 0% etter 3 timer hørtes litt i overkant ut... Var nok ikke det formatet nei. Var Mpeg1. Det kommer jo ut sånn tidsregner om hvor lang tid det vil ta.Den bare fortsatte og fortsatte uten at prosenten kom noe videre. Kunne bli ekstremt mange timer... Hardwaren min skal vel ikke være no problem tror jeg.. Kjøpte jo ikke pc til redigering, men har 3,16ghz prosessor,4gb ram og Windows Xp 32bit.. skal vel være ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå