scoop3x Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg likte best det øverste bilde, lyse funker og komposisjonen er fin. kunne kanskje hatt litt mer luft over hode. Men jeg skjønner ikke helt va du har gjort på bilde nr 2. Dette kunne blitt et utrolig bra bilde, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke har med hode. Det hadde blitt bedre tror nå jeg. - kristoffer Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 liker nok tettere utsnitt på bilder, en der det skal være så mye luft . bilde 2 er fra en serie. Jeg syns hudtonene hennes var såpass fine, eksperimentere litt . Lenke til kommentar
brk Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Likte absolutt det nederste best. For tett crop på b/w bildet. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Likte det øverste best. Håret, hendene, svart/hvitt-konverteringa. Det nederste ble litt feil. Det ser jo ikke ut som hun har pupper i det hele tatt, og da fungerer bildet rett og slett ikke (siden det er et sånt type bilde). Lenke til kommentar
brk Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Humm, Syntes det var pirrende. Det er det du ikke ser som er spennende Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det andre bildet gir meg en tanke om at du har belyst og tatt et halvportrett hvor uttrykket ikke fungerte, og så endte det opp som en "suspekt" beskjæring istedenfor ...?! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 nesten rett autodidact.. men bekjæringen ble laget slik pga jeg likte hudtonene og bildet ble brukt til en blogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå