Lakus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skriblerier om meg: Lars Xbox Live Gamertag: Bare Lakus Playstation Network: Lakuspakus Jeg heter Lars, er fra Bærum og er akkurat nå 20 år gammel. Jeg liker jenter. Jeg hater nektende mennesker. Jeg er selvsikker men samtidig usikker. Gud eksisterer ikke. Jeg hører på alt av musikk. Jeg ser på alt av filmer. Jeg ser ikke på anime. Jeg kan være selvmotsigende. Jeg veier alltid rundt 75kg. Jeg har briller. Jeg har store hender. Jeg drikker for mye sprit. Jeg drikker ikke ofte. Jeg er generelt glad. Jeg er fornøyd med det meste. Jeg er perfeksjonist på de små detaljer. Jeg har et temperament. aJeg er sta. Jeg er 184cm høy. Jeg er ikke glad i edderkopper. Jeg kan være slem. Jeg er glad i spill. Jeg er narsissist. Jeg har interesser innenfor mye rart. Data. Musikk. Internett. Film. Spill. Håndball. Ikke fotball. Venner. Strengt talt det meste en 19 åring pleier å ha interesser for, pluss noen litt sære, som min interesse for verdensherredømme. Jeg har over 200 DVD filmer som jeg liker. Kjøper bare filmer jeg liker. Laster ned alt annet. Jeg har over 40 konsollspill. Jeg laster aldri ned spill. Jeg har en PC koblet til surround og TV. Jeg har alt for mye fritid, og jeg bruker alt for mye av den fritiden på forum. Jeg har faktisk venner. Jeg har sjeldent penger på kortet. Jeg bruker alltid opp pengene mine på smått og stort. Jeg er elendig med penger og jeg røyker. Jeg elsker denne sangen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Morgenstund har gull i munn Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vekkeklokka ringer og jeg strekker meg i en slags halvåken tilstand for å slå den av. Med ett lite pip holder den omsider kjeft. Herregud så deilig! "Sov, Lakus, sov." Jeg åpner øynene en eller annen gang litt senere på morgenkvisten og jeg kan ikke tro at den jævla klokka ringer igjen. Faen! Med det strekker jeg meg mot den igjen, nå mer morgentrøtt og gretten enn i går og jeg oppdager at det står 07:03. "Oi..." Da er det opp av senga, på med buksa, inn på badet, på med t-skjorte, genser, jakke, sokker, stilongs og en annen bukse. Inn på rommet, se på hylla, se på den andre hylla, ta på deo, finne iPoden, finne lommeboka, nøklene og røyken. Check, ckeck , check! Alt er i god behold og jeg lusker ned mot kjøkkenet for å spise den ene brødskive jeg rekker å lage før jeg ser at klokka er 07.14. Bussen går 07.15 fra min busstasjon om morgenen, bare så det er sagt. Slenger på meg sko, låser døra og det er da jeg kommer på det: Busskortet og mobilen ligger fremdeles oppe i senga. Den gode varme senga. Jeg plukker opp nøklene igjen, som jeg selvfølgelig mistet ned i snøen gjennom sprekken i plankene på trappa utenfor døra. Jeg låser opp, tar av meg sko, løper opp, skrur på lys, ser at jeg glemte å skru av vannet på badet, skrur det av, går inn på rommet og ser busskortet og mobilen i vinduskarmen. Med en presisjon kun virkelig erkjent av hjernekirurger hopper jeg opp i senga, griper fatt i busskortet og mobilen, mobilen faller ned i senga, jeg følger etter for ikke å miste noe tid. Herregud så deilig! "Sov, Lakus, sov." Jeg våkner over en halvtime senere: "Oi..." Plukker opp mobilen, samler sakene og får på meg skoene, jeg hopper på bussen og jeg er endelig på vei! Hurra! Jeg småjogger med sneipen i munnen for å komme meg unna kulden de siste 500m fra busstasjonen frem til skolen. -403 grader er tross alt ikke til å spøke med. Jeg kaster sneipen, løper mot klasserommet, hilser på noen i fart, sjekker lommene mine og sørger for at alt er på plass. Jeg bryter opp klasseromsdøra og utbryter "Ende-fuckings-lig!!". Jeg møtes av et tomt rom. Ingen er der. Ikke engang lyset er skrudd på. - Shit. Vi skulle jobbe i byen i dag.... Jeg drikker ikke sprit lenger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Våkna opp med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen. Første jeg tenkte var "hva faen har jeg gjort nå". Ettersom alle spor etter minner og intrykk fra kvelden før var borte, var det ikke vanskelig å fantasere om hva svarte jeg dreiv med. Når jeg så meg rundt merka jeg at skoene mine sto under senga, og at buksa å jakka mi var borte. Drit nå i det tenkte jeg og reiste meg opp for å gå på do. Jeg rusla stusselig avgårde, med en slags "gammel mann" gå-stil der jeg skabbet avgårde i bare bokseren og med ett intravenøs-stativ i hånda. Jeg finner igjen de manglende klærne mine i ett skap sidenav sengen, og finner også mobilen min. Der har jeg fått noe vilt med ubesvarte anrop og meldinger. Den første meldingen jeg så sto det noe slik "Din alkis. Du kommer til å få bot å greier da. Du spytta på politiet og alle ambulansefolka". *Shit!* Resten av meldingene var bare sånne "ring meg" meldinger osv. Så jeg måtte jo bare vente på at en sykepleier skulel komme, og håpa på at hun skulle være heit! Men selvfølgelig var hun ikke det ... Hun fortalte meg at jeg hadde vært på legevakta to ganger, i glattcella i noen timer, og på sykehuset. Alt på en kveld. Fikk låne en telefon og ringte straks til de jeg var med dagen før. Historien startet tydeligvis noe som dette: Jeg, etter å ha drukket en del hjemmebrent, setter meg inn på et rom hvor det ikke er noen. "Selvfølgelig" begynner jeg å spy og greier, eneste problemet er at jeg ligger på ryggen, med munnen rett opp. Jeg ble kvalt av mitt eget spy, deiliiig. En kompis hører at jeg er jævelig, kommer inn å snur meg. Neste jeg fikk høre var at de hadde skaffet ambulanse, og at de hadde stripsa meg fast til en rullestol for å få meg ned trappene (dette er i toppetasjen på en blokk). Vel nede lemper de meg inn i Ambulansen, og jeg begynner å banne og skrike "Fuck you" i god gammeldags amerikansk stil. Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!" Vel fremme på Legevakta blir Lakus sinna å sparker og spytter etter alt og alle. Politiet blir tilkalt og jeg bli kasta på glattcella i en time eller to før de kjører meg tilbake på legevakta når de ser hvor jævelig jeg egentlig er. Så var det inn igjen på legevakta, og blir derfra sendt rett inn i tha hozpital itzelf. Hjertet mitt hadde hatt noen problemer i løpet av natten sa de, pga ekstreme menger alkohol i blodet *opps* Etter alt dette våkner jeg med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Må si det var fin introduksjon dette her. At du ikke drikker sprit lenger virker forståelig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, det holdt for min del den ene gangen. Nå som jeg er nettopp blitt 20 (takk for de mange gratulasjoner) vurderer jeg å spandere på meg selv en liten flaske. Det går vel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gjelder å kjenne sine grenser. Gikk selv på et par smeller når jeg var 17-18 år. Får også langt mer utnytte av alkoholen når man kommer seg vekk fra å bli fullest mulig og heller fokuserer på å kose seg med drinken. Mer behagelig med en ikke-norsk drikkekultur Forøvrig, gratulerer med vel overstått bursdag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Tenkte på å lage meg noen drinker, invitere til grilling osv og kose vårs i den forhåpentligvis kommende sola. (Takk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå