Glassflasken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Heeey jeg fikk 700 kroner (jobbert med maling i 9.5 timer) som jeg skal ha med i sverige. i tillegg skal jeg få noe av mamma, fordi vi spilte konsert foran hele skolen m/ foreldre nå skal jeg hamstre inn powerking,monster,bawls,dark dog og litt annet snacks ^^ noe som har noe annet å anbefale til energi drikk også MASSE godteri skal jeg kjøpe på svinesund.. hva koster det pr kilo i SEK og NOK? Endret 14. juli 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Var i Charlottenborg i sommer, der kosta det 14 SEK/HG tror jeg :/ Om jeg ikke tar helt feil, mne det var noe med 14. Men, uansett hva du gjør, IKKE KJØP ICA energidrikk. Den er billig, koster 5 sek/33cl, men det er det en GOD grunn til... Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 jeg skal til Torsby på camping 45 ,, men er det ikke en god grunn ? whyy ? ;O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 På grensa pleier prisen å være 6,90 svenske. Google forteller megfølgende: "6,90 Swedish kronor = 5,67612549 Norwegian kroner" Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 jeg skal til Torsby på camping 45 ,, men er det ikke en god grunn ? whyy ? ;O Ica energidrikk smaker dritt. Derfor er det en god grunn til at den er billig. Det kan hende det var sånn spesielt smågodt jeg så på, for det så ikke normalt ut. Også stå det "Delichious - Delicate" osv og "Exclusive" osv.. Husk at svenske butikker runder kursen opp til fordel for seg selv. Kursen de bruker står oppført ved kassa, og der er den svenske krona verdt mer enn valutaen tilsier på en måte. Men, den er mindre verdt enn Norske da, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå