xelag1 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hei har en del spørsmål om 4kid .. spesiellt rettet mot one piece serien. Må innrømme at one piece er og har altid vært min yndligs serie fra starten av.Er nå i triller hill eller hva plassen het, rundt episode 380. Dette med rare stemmer på personer i serien har jeg altid tenkt at hørte til anime stilen. Men så fikk jeg lese på en anna tråd at 4kidz hadde gjort stemmen og utalen anderledes så det skulle egnes for barn. Jeg kommer fårtsatt til å være en ''fan'' av one piece. Hvem er 4kidz? Hva har de gjort mot one piece, eventuelt andre serier. Endret 14. juli 2009 av pipppipp Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei har en del spørsmål om 4kid .. spesiellt rettet mot one piece serien. Må innrømme at one piece er og har altid vært min yndligs serie fra starten av.Er nå i triller hill eller hva plassen het, rundt episode 380. Dette med rare stemmer på personer i serien har jeg altid tenkt at hørte til anime stilen. Men så fikk jeg lese på en anna tråd at 4kidz hadde gjort stemmen og utalen anderledes så det skulle egnes for barn. Jeg kommer fårtsatt til å være en ''fan'' av one piece. Hvem er 4kidz? Hva har de gjort mot one piece, eventuelt andre serier. http://en.wikipedia.org/wiki/One_piece#Anime http://en.wikipedia.org/wiki/4Kids_Entertainment Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 dette ga meg langt i fra alle svarene ødelagg 4kidz den americanske duba verisjonen .. eller den orginale japanske ? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 dette ga meg langt i fra alle svarene ødelagg 4kidz den americanske duba verisjonen .. eller den orginale japanske ? Slik jeg ser det, og jeg er langt ifra ekspert, dubbet 4kidz den japanske versjonen og gjorde endringer. Det 4kidz lagde er visstnok den "offisielle" amerikanske versjonen av One Piece. Mulig jeg dog tar feil. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 he endret navn som f.eks (ser ikke på one piece, ikke drep meg) fluffy til jack smith. og de hadde horribel skuespill og klippet bort alle scenene som ikke er egnet for spebarn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Men dette er på den engelske versjonen. Den japanske har ikke de noe med. Om jeg har forstått riktig.. Edit: Video av hvor latterlig dårlig den engelske versjonen er i forhold til den japanske.. Endret 15. juli 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De bytta ut siggen til Sanji med en kjærlighet for eks... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fant en bedre video. Her ser man også siggen til sanji bytta ut med en kjerlighet eller fjernet. Også gevær gjort om til noe som ligner på vannpistoler xD Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 det der var ikke noe ille da..^o) meste parten av det der kan jeg lett skjønne; mindre realistiske våpen, fjerne sigaretter, endre tekst (fra japansk/jingrish) til engelsk osv. though å fjerne teksten på bøkene var beyond me=P når jeg så det sa jeg bare what the fuck og begynte å undre=P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De fjerna sikkert teksten for å "amerikanisere" serien skikkelig Om de ikke hadde stoppet så hadde jeg lurt på hvordan de hadde løst dusjscenen med Nami på Thriller Bark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå