Gå til innhold

Jeg forstår ikke helt hva 4kids har gjort med one piece?

Anbefalte innlegg

Hei har en del spørsmål om 4kid .. spesiellt rettet mot one piece serien.

Må innrømme at one piece er og har altid vært min yndligs serie fra starten av.Er nå i triller hill eller hva plassen het, rundt episode 380. Dette med rare stemmer på personer i serien har jeg altid tenkt at hørte til anime stilen. Men så fikk jeg lese på en anna tråd at 4kidz hadde gjort stemmen og utalen anderledes så det skulle egnes for barn. Jeg kommer fårtsatt til å være en ''fan'' av one piece.

Hvem er 4kidz?

Hva har de gjort mot one piece, eventuelt andre serier.

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har en del spørsmål om 4kid .. spesiellt rettet mot one piece serien.

Må innrømme at one piece er og har altid vært min yndligs serie fra starten av.Er nå i triller hill eller hva plassen het, rundt episode 380. Dette med rare stemmer på personer i serien har jeg altid tenkt at hørte til anime stilen. Men så fikk jeg lese på en anna tråd at 4kidz hadde gjort stemmen og utalen anderledes så det skulle egnes for barn. Jeg kommer fårtsatt til å være en ''fan'' av one piece.

Hvem er 4kidz?

Hva har de gjort mot one piece, eventuelt andre serier.

http://en.wikipedia.org/wiki/One_piece#Anime

http://en.wikipedia.org/wiki/4Kids_Entertainment

Lenke til kommentar
dette ga meg langt i fra alle svarene :) ødelagg 4kidz den americanske duba verisjonen .. eller den orginale japanske ?

Slik jeg ser det, og jeg er langt ifra ekspert, dubbet 4kidz den japanske versjonen og gjorde endringer. Det 4kidz lagde er visstnok den "offisielle" amerikanske versjonen av One Piece. Mulig jeg dog tar feil.

Lenke til kommentar

det der var ikke noe ille da..^o) meste parten av det der kan jeg lett skjønne; mindre realistiske våpen, fjerne sigaretter, endre tekst (fra japansk/jingrish) til engelsk osv. though å fjerne teksten på bøkene var beyond me=P når jeg så det sa jeg bare what the fuck og begynte å undre=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...